Senaste nytt

[Semi-live] 4 dagar i First

oneM

Medlem
Awardfares med väldigt öppen sökning. Sen kan man alltid kontrollera via expertflyer eller genom att ringa Tallinn men datumen har inte passat för mig så har inte brytt mig att göra det.

Har också tittat via expertflyer hur många platser som finns kvar på respektive avgång och just mina datum är det väldigt låg sannolikhet att det kommer två awards.
Okej tack för svaret! Jag har kikat Awardfares samtliga datum i Feb/Mars utan framgång, ska ge mig på o kika Januari nu men det känns ju ännu mer kört.
 

Canadien

Medlem
Okej tack för svaret! Jag har kikat Awardfares samtliga datum i Feb/Mars utan framgång, ska ge mig på o kika Januari nu men det känns ju ännu mer kört.
Ja det normala är ju att de släpper 1 plats, och sedan kanske 1v innan avgång kan det dyka upp 2 om det är glest i kabinen.
 

danielhog

Medlem
Jag bokade nyligen detsamma om jag var du och datumen funkar så kan du boka det du bokat nu hem istället och LHR-SIN i First, finns i Februari och bra mycket mer verkar det som.
Tack för tipset!

Min resa är i juli och där fanns det inte first LHR - SIN idag, men huaca kommer till veckan och sen med lagom sporadiskt inslag.
 
Toppen