Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.

trekker

Medlem
Ett lite sent Hej från Hilton Executive lounge Tokyo Obaida. Bara japaner här och de kastar sig verkligen över maten som kommer ut.
2c6b5dd3b4a2334c96795806db56d8f7.jpg
 
Swiss F loungen A piren på ZRH, jag åt inget på flyget utan väntade med att beställa Egg Benedict här i loungen, rätten är ju guds gåva till mänskligheten.
@Tommy och jag väntar på LX1250 som skall ta oss till ARN.
Det är inte 1D tro det eller inte den var redan upptagen när vi bokade, får nöja mig med 1C

Visa bifogad bild 95987
Ska flyga via ZRH till Lissabon ,hinner man på en timme ??
 

pep

Medlem
BA loungen her i Dubai i T1 er helt OK. Ikke stor, men ikke crowded. Behageligt, hjaelpsomt personale. Jeg skal med Cathay til HKG kl. 17 og havde 12 timer her i loungen (kom med RJ midt i nat). CX henviser til Lufthansa's Buisness lounge som de bruger som 3djepartslounge. Men den aabner kun op 3 timer foer Cathay flyet letter, saa jeg bruger mit OW guldkort i stedet for da BA loungen er aaben 24/7.
 
  • Gilla
Reactions: doc

Senator

Moderator
Hade ett trevligt besök i La Vallette Lounge på Malta medan vi väntade på LH1977 till München. Skall hem och vända innan tjänsteresa imorgon.

En överraskande bra lounge med trevligt utbud av mat och dryck. Det vanliga småbarnsstress att hitta mat på flygplatsen löste sig överraskande nog i loungen.

Nu sitter vi ombord på 1A och 1C medan Mini sover.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen