Senaste nytt

SK16X ARN-GOT

mha321

Medlem
Om det var en orange tagg så låg de väl i stora skålar i loungerna en period. Så det är många som drar runt med sådana som inte har en aning om vad businessclass.se är för något...

Var det en av metall taggarna så är det ju en annan sak....
 
  • Gilla
Reactions: Vax

Vax

Medlem
Om det var en orange tagg så låg de väl i stora skålar i loungerna en period. Så det är många som drar runt med sådana som inte har en aning om vad businessclass.se är för något...

Var det en av metall taggarna så är det ju en annan sak....
Det var en tyg tagg men även om det vore metall skulle väskan kunna vara lånad...
 

Mr Basic

Medlem
Tror tyvärr inte self upgrade (om det nu handlar om det?) är ovanligt. Flög TOS-ARN för två veckor sedan och efter boarding completed hörde jag hur CC avhyste ngn från plus. Därefter kom hon fram och erbjöd mig och Frk Basic att flytta till en ledig trea när vi kommit upp på höjd, mkt uppskattat (vi satt då på fullsatt rad 2). :)

Jag tycker också att CC oftast har bra koll på vilka/hur många som ska sitta i plus. Hittills aldrig upplevt att de låter ngn komma undan med ”self upgrade”.
 

Alf

Medlem
Ni får ursäkta mej alla ni yngre och även äldre BC medlemmar. Jag tillhör den generationen som inte är van vid ordet hen och förlikar mig därmed inte med ordet och vägrar använda det.

Vad är det i denna händelse som gör att du @Vax inte skriver ut vad det är för kön på människan, han eller hon.

Även jag tar kanske upp något som gör att risken att åka ut ur forumet blir påtaglig, men den risken tar jag.
 

NotRyan

Medlem
Ni får ursäkta mej alla ni yngre och även äldre BC medlemmar. Jag tillhör den generationen som inte är van vid ordet hen och förlikar mig därmed inte med ordet och vägrar använda det.

Vad är det i denna händelse som gör att du @Vax inte skriver ut vad det är för kön på människan, han eller hon.

Även jag tar kanske upp något som gör att risken att åka ut ur forumet blir påtaglig, men den risken tar jag.
Nja @Alf nog behöver man spåra ur mer OT än så för att åka ut ;)
Hen (@Vax alltså) kanske inte tycker att det spelar roll om det är en man eller kvinna (eller för den del något annat, vem vet) utan att det är mer händelsen i sig som står i fokus.
 
Toppen