Senaste nytt

SAS EBD Goodie bag

MTheC

Medlem
Jag använder den som sagt som Powerbank. Den är okej, men inte mycket mer. Duger för att förlänga batteriet på min mobil de dagar jag använder den mycket - men den duger inte som min primära powerbank. Vid resor har jag alltid med mig min Horizn-powerbank också. Den håller en evighet, det gör inte denna. Men ska jag iväg en heldag och drick öl med polarna osv, då tar jag med mig denna. Tillräckligt med Mah för att förlänga batteritiden så mycket som jag behöver, samtidigt som den får plats i innefickan. Jag gillar starkt den trödlösa laddningsfunktionen, då jag slipper leta efter samt bära med mig en sladd hela tiden. Men min stora powerbank behöver jag alltid ha med mig en sladd.
Tackar, precis den typ av svar jag var ute efter.

Jag letade trots allt fram den igår på kvällen och laddade min iPhone 8 över natten (batteriet var nere på kring 10%), det drog nästan ur den helt. Försökte nu på morgonen ladda min andra mobil (Huawei p-någonting) men då laddade den upp till ca 10% innan powerbanken laddats ur helt. Får hålla fast vid min riktiga powerbank men denna kan vara bra back-up för att överleva.
 

Brandten

Medlem
Fick hem min powerbank idag men den laddar ju inte trådlöst som jag trodde baserat på bla den här bilden. Måste alltså ha i usb sladden så blir det en trådlös laddplatta bara... Jaja.



85301b8f1e4557dba9b8affc5d67cba8.jpg
 

Tonton

Medlem
Va? Nä min laddar inte trådlöst. Fick till och med kolla manualen OCH en Dansk review-video som bekräftar det.

aea69e8da82e3a31b0b7b5a8c21b72c1.jpg

Jodå, den laddar trådlöst - här har du en video på det :)


Edit: jag ser nu att vi har fått olika modeller? Så vi båda har rätt :D

Din heter "Wireless Charging Pad" medans min heter "Wireless Charging Power Bank". Konstigt att de har kvar exakt samma beskrivning på hemsidan osv - men nu levererar en annan produkt.
 
Last edited:

Brandten

Medlem
Nu fick jag svar....

Tak for din mail.
Vi har desværre kun denne model nu, da vi ikke længere må sende produkter med batterier til Sverige. De fleste produkter med batterier vi sendte blev stoppet i customs, og det gav en masse problemer.
Med trådløs ladning menes fortsat at telefonen kan oplades uden at sætte et stik i telefonen.
Håber du alligevel bliver glad for produktet
Go' dag

INTE godkänt och kommer skicka tillbaka den, eller om någon här på BC kan ta emot paket i Danmark? :)
 
Toppen