Senaste nytt

Ny kampanj med Radisson Rewards

Lollet

Medlem
Blir lite lack nu, var inne på Radisson och såg att Dreamdeals avslutas 01.00 (dom har en klocka som tickar ner). Skulle göra en bokning nu vid 23:59. Skulle klicka mig fram till betalning men 00.00 så försvann alla DreamDeals :mad: Hur fasen kan man ha en klocka som påstår att den avslutas 01.00 men dom avslutar den 00.00 istället?
 

Lollet

Medlem
Kan följa upp med att säga att det löste sig med ett email till hotellet. Dom erkände att något måste blivit fel och dom var villiga att ge mig DreamDeals priset i efterhand.
 

Olle K

Medlem
Blicka framåt – boka i god tid
Oavsett om du letar efter en minnesvärd stadssemester med sightseeing, en skidsemester eller en solig strandsemester kan du boka din resa nu och spara upp till 25 %. Utforska över 750 hotell runt om i världen och få en rabatt på upp till 25 % på deltagande hotell inom Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Park Inn by Radisson, Park Plaza och Country Inn & Suites by Radisson. Boka senast den 8 september 2019 för att ta del av detta tidsbegränsade erbjudande på vistelser mellan den 1 november och den 31 december 2019.

Radisson Rewards-medlemmar sparar upp till 5 % mer på detta erbjudande.
 
Blicka framåt – boka i god tid
Oavsett om du letar efter en minnesvärd stadssemester med sightseeing, en skidsemester eller en solig strandsemester kan du boka din resa nu och spara upp till 25 %. Utforska över 750 hotell runt om i världen och få en rabatt på upp till 25 % på deltagande hotell inom Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Park Inn by Radisson, Park Plaza och Country Inn & Suites by Radisson. Boka senast den 8 september 2019 för att ta del av detta tidsbegränsade erbjudande på vistelser mellan den 1 november och den 31 december 2019.

Radisson Rewards-medlemmar sparar upp till 5 % mer på detta erbjudande.
Var hittade du den kampanjen?
Mail?
Själv hittar jag den inte någonstans.

Edit: Glöm det. Fick erbjudandet skickat till mig nu i Radisson Rewards-appen.

Edit 2: Usel kampanj! Priserna är ju högre än om jag bokar genom vanliga sidan.
 
Last edited:

FF#1

Medlem
Dom sagt, det går utför... Dåliga kampanjer, dåligt med förmåner för guld, devalverade poäng, men värst av allt, ofta mycket dyrt jämfört med andra likvärdiga eller bättre hotell.
 
Med denna kampanj fick jag ändrat min bookning på 4 nätter på Radissun Blu Minneapolis; 1400 kr billigare och upp till business class suite.
 

Olle K

Medlem
Tidigare har man också kunnat registrera sig för olika kampanjer via länkar, men sedan har man bara fått poäng/stays enligt det eventuella erbjudande man själv fått.
 

Atom

Medlem
Finns en ny kampanj som jag hittade på loyaltylobby.
Båda fungerade för mig att regga på trots att han skriver att dom är targeted.

Första är dubbla nätter mot status.
Den andra är 10000 bonus för en natt.

https://loyaltylobby.com/2019/09/04/radisson-rewards-targeted-offers-fall-2019-post-yours

Härlig kampanj med dubbla nätter mot status. För just denna var jag "targeted" och nu lockar det att boka en natt för att nå upp i silver.Har en hotellnatt att boka så kan nog bli den isåfall. Hade dock nästan hellre fått 10 000 poängs kampanjen. Då hade jag haft en frinatt på något trevlig hotell istället för något mediokert.

Ni som blivit "targeted" för någon av kampanjerna, hur ser er historik ut? Jag är iaf två nätter från silver och är förnärvarande guld (genom aktieköpet, sista året dock). Bodde senast i mars på Radisson.
 
Toppen