Senaste nytt

SAS Webshopping

aruba1

Medlem
Har kör mot Webhallen vid två tillfällen, del med betalning i fysisk butik och dels betalning på nätet med hämtning i butik.

Vid betalning i butik kom inga poäng. Skapade ett ärende efter 3-4 veckor med ett bifogat kvitto. Poängen kom efter någon vecka.

I det andra fallet där jag betalde på Webhallens hemsida och hämtade i butik kom poängen automatiskt efter 4 veckor.
 

M.K

Medlem
Undrar om det går dåligt för kedjan? Jag ser att de är borta från alla cashback sidor. Det känns som att konkurrensen är hård med ett apotek i varje gathörn. Möjligt någon får ge upp snart?
 
Undrar vad som krävs för samarbetet med onlineshopping. Skulle kanske be apotea att undersöka det.
En annan fråga. Vet ni någon butik som säljer märket Carthartt. Grabben vill ha jacka.
 

Syversen

Medlem
De senaste tre tillfällena jag efterregistrerat köp har poäng sedan dykt upp baserat på helt fel summa per köp. Efter mailkontakt har det löst sig men vill ändå uppmana till att kolla en extra gång när ni efterregistrerar. I mitt fall var största köpet i 10 000-kronorsklassen där man missade en nolla vilket medförde att flera tusen poäng sedan saknades.

Ingen aning om det är sommarbemanning eller en medveten besparingsåtgärd som ligger bakom, men håll ett extra öga på era efterregistreringar.
 
Toppen