Senaste nytt

[Semi-live] All Nippon Airways/ANAs nya kabin på Heathrow (LHR) - Hanada (HND)

LSH

Medlem
Jag fick en wifi-kupong, men fick det inte att fungera. Det var en kvälls/nattflygning också så jag brydde mig inte om att felsöka eller klaga. Hör kommer som utlovat lite bilder. Kan skriva lite mer omfattande imorgon, men slutsatsen är att detta är en fantastiskt bra produkt både hårt och mjukt. På tal om hårt så var stolen väldigt hård i sängläge. Nu gillar jag hårda sängar, men det var till den grad att jag misstänker att det kommer få en del kritik.

Krug i motljus (där satt den @Taggen)
motljus.JPG


Fönster:
fänster2.JPG
kabin1.JPG

IFE
IFE.JPG

kabin3.JPG

Mat (ledsen @Taggen, jag orkade inte arrangera bilder för varje servering)
Förrätt
förrätt.JPG


Frukost
frukost.JPG


Kontroller. Notera hjulet nere till höger som fungerar som ett alternativ för att resa/fälla stolen.
kontroller.jpg


Utlösare till katapultstolen. Valde att inte testa dess funktionalitet:
katapultstol.JPG
 

Taggen

Medlem
Jag fick en wifi-kupong, men fick det inte att fungera. Det var en kvälls/nattflygning också så jag brydde mig inte om att felsöka eller klaga. Hör kommer som utlovat lite bilder. Kan skriva lite mer omfattande imorgon, men slutsatsen är att detta är en fantastiskt bra produkt både hårt och mjukt. På tal om hårt så var stolen väldigt hård i sängläge. Nu gillar jag hårda sängar, men det var till den grad att jag misstänker att det kommer få en del kritik.

Krug i motljus (där satt den @Taggen)
Visa bifogad bild 95807

Fönster:
Visa bifogad bild 95808 Visa bifogad bild 95809
IFE
Visa bifogad bild 95810
Visa bifogad bild 95811
Mat (ledsen @Taggen, jag orkade inte arrangera bilder för varje servering)
Förrätt
Visa bifogad bild 95812

Frukost
Visa bifogad bild 95813

Kontroller. Notera hjulet nere till höger som fungerar som ett alternativ för att resa/fälla stolen.
Visa bifogad bild 95814

Utlösare till katapultstolen. Valde att inte testa dess funktionalitet:
Visa bifogad bild 95815
8.2 9.3 och 10.0 är domarresultatet
 

Zissou

Medlem
Jag var redan övertänd inför min resa nästa påsk men nu blev jag ännu mer taggad. Det ser väldigt nice ut!
 
Toppen