Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

imartin

Medlem
Jepp så gjorde dem. Kedjan SmartFit i Colombia (som dock finns i olika länder i latinamerika).

Är en seriös gymkedja så det verkar fortfarande vara ok där att göra så.

I sådana lägen är det extra bra att använda ett prepaid kort som Revolut.
 
Hej, jag funderar på att uppgradera till metal och undrar vad det är för priser för lounge-access. Sett att de erbjuder ett besök utan kostnad men sen att det skall vara rabatterade priser. Har ni någon info om vilka priser det är?
 

inka

Medlem
Läser att man kan göra max 50 000 SEK till annan utländskt Revolutkontomottagare eller bankkonto utomlands utan avgift per månad, men läser samtidigt här på forumet att Revolutkontot/kortet kan bli spärrat och att de kräver in lönespec, deklarationsuppgifter mm. Gäller denna spärr även om man håller sig under 50 000 SEK per månad i utlandsbetalningar? Exvis, om jag gör en utlandbetalning på låt säga 15 000 kr så finns alltså risk att Revolutkortet/kontot kan bli spärrat?

Innan utlandsbetalningen kommer att göras kommer inbetalning till Revolut att göras via SAS MC (max 10 000 SEK per dag och max 20 000 SEK på 96h).

En annan fråga gällande Revolut, vad jag förstår har man en personlig brytpunkt/debiteringsperiod som sammanfaller med datumet man skaffade kortet, kan jag se detta datum i appen?
 
Last edited:
Toppen