Senaste nytt

Fjuttiga 6700 Skywards Miles förfaller 31/8 - Vad göra?

Big Birger

Medlem
Fick mejl från Emirates som påminner om att jag tydligen har 6700 "Skywards Miles" som går ut 31:a augusti 2019. Helt ärligt så visste jag inte ens om att jag var medlem där. Troligen är poängen från en resa till Thailand i Economy för 4 år sedan som gick via Dubai.

Är fullt medveten om att det verkligen inte är många poäng. De räcker till ungefär "ingenting". Går det ens att göra någonting vettigt med dessa få poäng?

Har ingen resa planerad med Emirates under överskådlig tid. Så att uppgradera eller delbetala är uteslutet.
 

Homer

Medlem
Convert 6,000 Skywards Miles into 2,000 Heathrow Rewards points, which is equivalent to £20.
Heathrow Rewards | Our Partners | Emirates Skywards | Emirates





Efter du växlat till Heathrow Rewards points är det sen ingen brådska att växla till till £ för de brukar ha kampanjer som denna
Heathrow Rewards 100% bonus on shopping vouchers



Dessutom gäller detta fortfarande
£25/2500 miles - Heathrow Rewards sign-up bonus vid första köp på Heathrow | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

NotRyan

Medlem
Fick mejl från Emirates som påminner om att jag tydligen har 6700 "Skywards Miles" som går ut 31:a augusti 2019. Helt ärligt så visste jag inte ens om att jag var medlem där. Troligen är poängen från en resa till Thailand i Economy för 4 år sedan som gick via Dubai.

Är fullt medveten om att det verkligen inte är många poäng. De räcker till ungefär "ingenting". Går det ens att göra någonting vettigt med dessa få poäng?

Har ingen resa planerad med Emirates under överskådlig tid. Så att uppgradera eller delbetala är uteslutet.
Du kan åka med Copa i ecoonomy.

Route

Economy Class one-way Business Class one-way
Between Costa Rica (San Jose) and;

Guatemala (Guatemala City)
Honduras (Tegucigalpa)
Nicaragua (Managua) 5,000

Between Nicaragua (Managua) and;

Guatemala (Guatemala City) 5,000

Between Panama (Panama City) and;

Colombia (Barranquilla, Bogota, Bucaramanga, Cali, Cartagena, Medellin, Pereira, San Andrés)
Costa Rica (Liberia, San Jose)
Nicaragua (Managua)
Panama (David)
Venezuela (Maracaibo) 5,000

Eller med GOL. Man kan kolla vart efter man loggat in...

Kanske läge för en bonusresa till Syd och Centralamerika där du kör en open-jaw med Eurobonus och tar dig mellan käftarna med Emirates-poängen?
 

flonken

Medlem
Finns en del sportevenemang man kan köpa biljetter till. Tyvärr ser det lite glest ut just nu, men det kanske kommer fler.
Jag har tidigare växlat in poäng mot fotbollsbiljetter, fungerar väldigt smidigt.
 

rvarttinen

Medlem
Köpte "julklapp" till frugan på deras webbshop på de få poäng vi lyckats skrapa ihop på de få resor vi gjort med Emirates.
 
Last edited:

Homer

Medlem
Convert 6,000 Skywards Miles into 2,000 Heathrow Rewards points, which is equivalent to £20.
Heathrow Rewards | Our Partners | Emirates Skywards | Emirates





Efter du växlat till Heathrow Rewards points är det sen ingen brådska att växla till till £ för de brukar ha kampanjer som denna
Heathrow Rewards 100% bonus on shopping vouchers



Dessutom gäller detta fortfarande
£25/2500 miles - Heathrow Rewards sign-up bonus vid första köp på Heathrow | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor


och tom 5:e november får man en bonus på 50%
Get 50% more points | Emirates special offers | Book a flight | Emirates
 
Toppen