Senaste nytt

Mer poäng för köp i lokal valuta (utomlands) med SAS Eurobonus Mastercard, 15/6-15/8

Berglund

Medlem
Fick aldrig något bekfrätfelsemail
Jag tror aldrig jag har fått något bekräftelsemail när jag anmält mig till någon av deras kampanjer. Det har dykt upp en liten text på skärmen när man klickat ”anmäl” och så har det varit bra med den saken. Jag brukar ta screen shot av den bekräftelsen men det har aldrig varit några bekymmer utan tvärtom fungerat 100% smärtfritt för egen del.
 
Jag tror aldrig jag har fått något bekräftelsemail när jag anmält mig till någon av deras kampanjer. Det har dykt upp en liten text på skärmen när man klickat ”anmäl” och så har det varit bra med den saken. Jag brukar ta screen shot av den bekräftelsen men det har aldrig varit några bekymmer utan tvärtom fungerat 100% smärtfritt för egen del.

Ja mappen med scrrenshots är frekvent använd
 
Jag tror aldrig jag har fått något bekräftelsemail när jag anmält mig till någon av deras kampanjer. Det har dykt upp en liten text på skärmen när man klickat ”anmäl” och så har det varit bra med den saken. Jag brukar ta screen shot av den bekräftelsen men det har aldrig varit några bekymmer utan tvärtom fungerat 100% smärtfritt för egen del.
Så är det. Man får aldrig något bekräftelsemail.
 

imartin

Medlem
Anmälde mig till kampanjen men blev ”blåst”. Fick aldrig något bekfrätfelsemail och blev därmed inte med i deras rullar. Använt kortet för en heldel då all spendera av hotell hyrbil m.m. i Europa skett på kortet.

Surt värre. Både ringt mailat och skrivit i appen. Ingen förståelse all. Tydligen ska man maila in och verifiera att man lyckats anmäla sog för att vara säker....

Besviken

Är du medveten om att du kan se poängintjäningen nästan "live" (dvs så snart transaktionen har bokförts på kortet) i SAS MC appen?
Jag brukar kolla det när en kampanj som jag har signat upp mig för har börjat, just för att undvika att jag köper massa grejer i tron att jag tjänar extrapoäng.
 

imartin

Medlem
För min del blev det en riktigt bra skörd förra månad: nästan 20.000 poäng. Köpte bland annat Bitcoin för 4000 USD, så det hjälpte och kampanjen gjorde det lite lättare att acceptera valutaväxlingspåslaget.
 
Toppen