Senaste nytt

Ny bokningssida för Radisson

Olle K

Medlem
Fick mail om att Radisson inför en ny bokningssida för sina hotel, https://www.radissonhotels.com. Jag har ännu inte utforskat sidan och sett hur nytt och bra det nu är...

"MÖT DET NYA RadissonHotels.com

Introducerar det nya förbättrade RadissonHotels.com. En bokningsupplevelse byggd för dig med spännande nya funktioner.

Upptäck exklusiva medlemserbjudanden och priser med hjälp av vår nya ”Erbjudanden”-sida.
Upptäck det förbättrade ”Mitt konto”-avsnittet för Radisson Rewards-medlemmar.
Upplev en snabbare, enklare onlinebokningsupplevelse som är enkel att använda oavsett om du använder mobil, dator eller surfplatta.
Välj mellan fler än 1 100 hotell hos våra sju unika varumärken.

Logga in idag och börja utforska!"
 

Jönsson

Medlem
Det var ju inte en dag för tidigt. Oavsett hur nya sidan är så är den gamla radisonsidan makalöst dålig.
 

Olle K

Medlem
För mig saknas 2 av 4 kommande bokningar under "mina reservationer" på den nya sidan (aldrig upplevt på tidigare Radisson/Club Carlson sidor), men söker jag efter dem under "missing a reservation?" så hittas de i alla fall. För säkerhetsskull har jag även skrivit till hotellet för att dubbelkolla.
 

mha321

Medlem
Det var ju inte en dag för tidigt. Oavsett hur nya sidan är så är den gamla radisonsidan makalöst dålig.
Det var väl ganska precis det vi sade när SAS nya hemsida kom. Och så fick vi den nya hemsidan, som faktiskt var betydligt sämre än den gamla...

För mig saknas 2 av 4 kommande bokningar under "mina reservationer" på den nya sidan (aldrig upplevt på tidigare Radisson/Club Carlson sidor), men söker jag efter dem under "missing a reservation?" så hittas de i alla fall. För säkerhetsskull har jag även skrivit till hotellet för att dubbelkolla.

Också detta är ju en lysande flashback till SAS...
 

erc

Medlem
Bortsett från att den gamla såg gammal ut fungerade den ju. Den nya ser snyggare ut men fungerar mycket sämre.
 

Ping

Medlem
Det var på tiden.
När Radisson hade den gamla icke fungerande sida undrade jag om de ens ville ha kunder o_O. Var ju pre 1970 eller nått.

Den nya sidan är typ 500% bättre. Fast lite fler bilder på rummen och beskrivning hade inte skadat.
 

mry

Medlem
Det verkar som att bokninga på radisson blu syns på sidan nu under kommande bokningar. Inte bokningar på park inn t.ex.

Jag håller med om att den nya sidan är mycket sämre än den gamla, den är mycket jobbigare att boka hotel och mycket segare upplever jag det som.
 

Saganaki

Medlem
Den här nya siten är så dålig. De barnsjukdomarna som var i början är fortfarande inte rättade, jag tänker tex på ändringar av datum eller antal personer. Istället måste man avboka och boka nytt om priset ändrats och man vill betala mindre :)

Det mailet man får som bokningsbekräftelse går inte att skicka in i Tripcase...

Känner mig grinig men man tror ju att en ny site ska vara bättre än den gamla.
 
Toppen