Senaste nytt

Uteblivna statuspoäng

brunte

Medlem
Om du sparar boardingkortet i Wallet så ligger det där tills du tar bort det.
Vet inte vad Wallet är. Kör Android, så om det är något iPhone-specifikt är det kört.

Har i alla fall fått ytterligare ett par standardsvar nu av typen "Skicka bevis och läs policyn, tack". Det löjliga är att det handlar om 1000 poäng som varken kommer att göra till eller från för mig. Jag har varit guld- eller diamantmedlem oavbrutet mellan 2011 och början av 2019. Nu är jag jävligt sugen på att av ren princip aldrig mer flyga SAS om det finns ett alternativ bara på grund av den här löjliga lilla saken. Så kan de sitta där med sina 1000 poäng som jag inte lyckades lura av dem ;)
 
Nu har jag fått två resor denna sommar som ej registrerats. Dels Köpenhamn - Stockholm i juni, dels Trondheim - Stockholm 25 juli. Den första resan har jag redan sökt poäng för där det vid anmälningsformuläret stod att det lyckats, men 3 veckor senare ännu väntar på poäng. Nu om jag ska kontakta supporten, är det kört ifall jag ej innehar något boardingkort från dessa resor? Är ju lite irriterande att man ska behöva kämpa för att få sina poäng.
 

ante_77

Medlem
Ett jävla strul även med mina resor. Börjar bli ett helvete att hålla reda på resorna som saknas. 1 av 3 legs registrerade. Retroregistrering funkar inte på nätet och när man skickar in till ebretro så får man hel värdelösa svar.

Dom får fan skärpa sig, annars kan jag lika gärna börja flyga med finnair eller t.o.m baggarna.
 

brunte

Medlem
Var 14:e dag har jag lyckats glömma det här men får då som ett brev på posten ett helt efterblivet svar från samma person på ebretro. Nästan så att man misstänker att de trollar en med flit.
 

Osten

Medlem
"Skönt" att det inte bara är jag som har problem med uteblivna statuspoäng, samt värdelös support. Har säkert mailat 10 mail med ebretro. Brukar gå i en ond-cirkel, de ber om olika saker i tre mail och sedan börjar det om igen och per om samma sak igen. Tyvärr verkar de inte ens läsa mailet innan de svarar.
 
Toppen