Senaste nytt

Hjälp (total nybörjare) Göteborg-Melbourne med 2-4-1 +1för cash

Helli

Medlem
SAS boka *A . Vet inget annat sätt att boka, det är så det står på mitt brev från Amex att jag ska boka
 

Vindpilen

Medlem
När jag kollade strax efter du skrev hittade jag inte detta :-( letar idag igen men nope. Hade varit guld annars.

Det verkar som att det är flighten CPH-SIN som inte finns kvar (syns inte på Expertflyer)
Det finns dock platser BKK-SIN med Thai C. Kan eventuellt gå att hitta med Thai C till BKK också kanske från FRA, ARN, LHR etc.
Eventuellt kan man ju också hitta en annan routing med SQ C från Europa än från CPH.
 

Vindpilen

Medlem
@Helli prova att ringa till Tallin och be dem boka exakt det som Tonton hittade. I värst fall förlorar du 5-10min av din tid :)

OBS: säg också att den inte gick att boka via hemsidan så kan de eventuellt ta bort bokningsavgiften.
 

Helli

Medlem
Det verkar som att det är flighten CPH-SIN som inte finns kvar (syns inte på Expertflyer)
Det finns dock platser BKK-SIN med Thai C. Kan eventuellt gå att hitta med Thai C till BKK också kanske från FRA, ARN, LHR etc.
Eventuellt kan man ju också hitta en annan routing med SQ C från Europa än från CPH.
Jag hittar som sagt NOLL när jag söker på SAS. Hittade en resa den 6dec dit men då landar man i Moskva vilket min mor får frispel på men finns inget annat så får hon väl supa ner sig så hon inte fattar det. (född i öst och har växt upp under occupation av ryssar)
 

Tonton

Medlem
Det verkar som att det är flighten CPH-SIN som inte finns kvar (syns inte på Expertflyer)
Det finns dock platser BKK-SIN med Thai C. Kan eventuellt gå att hitta med Thai C till BKK också kanske från FRA, ARN, LHR etc.
Eventuellt kan man ju också hitta en annan routing med SQ C från Europa än från CPH.


CPH-SIN finns kvar.
Skärmavbild 2019-07-30 kl. 10.26.37.png
 

Vindpilen

Medlem
Jag hittar som sagt NOLL när jag söker på SAS. Hittade en resa den 6dec dit men då landar man i Moskva vilket min mor får frispel på men finns inget annat så får hon väl supa ner sig så hon inte fattar det. (född i öst och har växt upp under occupation av ryssar)

Vi som söker nu använder oss av Expertflyer (med betalkonto) och Tonton gissar jag använde sig av Awardfares. Det är mycket bättre verktyg som ger en (oftast) bättre och mer korrekt bild. Det kräver dock att man åtminstone på Expertflyer söker flight by flight.



Väldigt märkligt. De finns inte kvar på Expertflyer.
 
Toppen