Senaste nytt

[Semi-Live]En oförglömlig sommarsemester

palmen

Moderator
Jag plockar från menyn då jag inte gillar "seafood". Riktigt bra Wagyu som serveras.
20190728_224808.jpg
20190728_225104.jpg
20190728_231737.jpg
20190728_233624.jpg
 

GOTBound

Medlem
Jag plockar från menyn då jag inte gillar "seafood". Riktigt bra Wagyu som serveras.
9131563D-1DBB-4184-8700-F7AFFDB96FA8.jpeg

Är det 2019 versionen av standard kommentaren på reserappoeterna som laddades upp på airliners.net vid millenniumets början ”I received a full can” när det pratades onboard service för amerikanskt inrikesflyg..?:):):)

EK
 
Last edited:

palmen

Moderator
Kommer du summera alla flighterna (i ruttformat) sen? Svårt hänga med, första inlägget inte helt uppe live va?
Blir alltså andra gången till HNL nu?

Grattis till 3000 @palmen förarår inte hur du kan konsumera så mycket. Tycker jag ligger i bra men du pacar på 1,2 mot min incheck rate :)
Har uppdaterat andra inlägget nu med nuvarande resväg. Hemresan blir identisk vad det gäller rutt hem från Hawaii, fast omvänt från hur jag åkte hit på första biljetten.

Blev typ 2h sömn ombord, måste ta igen lite sömn nu då klockan är 1140 lokal tid och ska försöka att inte somna 6 ikväll.
 

palmen

Moderator
Det där är klass!
Snyggt att dem serverar kaviar till Honolulu!

Tycker faktiskt det är tråkigt att inga (förutom Malaysia?) serverar kaviar i första klass på flygningar under 6/7timmar.
Eller har jag fel?
De serverar egentligen inte Caviar, det var del av en förrätt där jag inte gillade något annat i förrätten så bad om enbart Caviar, vi var bara 3 totalt i First och de andra åt annan meny så fick hela burken själv.
 

Ystad

Medlem
Hemresan blir identisk vad det gäller rutt hem från Hawaii, fast omvänt från hur jag åkte hit på första biljetten.
Jorden runt resor har man ju hört talas om - och många, inklusive jag själv, trycker att dom är häftiga. Men hur ofta har man hört talas om "Jorden runt t o r"... Du kanske sätter en ny "standard" för Jorden runt resor @palmen :)
En grym resa.
 
Toppen