Senaste nytt

A3 - Bredband: Tjäna upp till 35 200 Eurobonuspoäng

Fredde18

Medlem
Ansluten via Telia öppen fiber och sitter idag med Bahnhof 100/100 där jag betalar 309kr per månad. A3 vill ha 329kr så 20 kr mer per månad i 24 månader ger bra värde för 28000p tycker jag. Typ 58p per krona för mig i min situation. Fast gillar inte att binda upp mig så länge... ah, what the heck, hur fel kan det bli!
 

imartin

Medlem
Jag är också sugen. Har precis sagt upp Comhem och måste nu välja nytt. Tycker också att 24 månader bindningstid är lite risky. Men erbjudandet är onekligen attraktivt.
 

Olle K

Medlem
Mitt bredband ska kopplas in i morgon efter 6 månaders försening, så jag har lagt in en beställning. Bra med poäng och snarlika priser som från andra leverantörer inom Wetternet. Det enda man missar via detta erbjudande är någon månad för 50 % som andra erbjuder, men poängvärdet är ändå större.
 

imartin

Medlem
Ok har precis tecknat, 500/100 Mbit för 449 kr i 24 månader. De 25.000 välkomstpoängen ska komma in efter första fakturan är betald, stod det. Får se. Jag rapporterar hur det går.
 
D

Deleted member 4140

Guest
Ok har precis tecknat, 500/100 Mbit för 449 kr i 24 månader. De 25.000 välkomstpoängen ska komma in efter första fakturan är betald, stod det. Får se. Jag rapporterar hur det går.
Jag tecknade 250/100 den 3 juni och fick in poängen några dagar efter att första fakturan var betald, överlag trevlig kundservice.
 
Nu har även jag tecknat! 250/100. Byter från telenor. Börjar gälla från den första. Rapporterar om vad jag tycker om bytet efter det. Pris 349, 24 mån, 25000 poäng eller 3 månader gratis. Körde såklart 25000 poäng istället för en 1000-ing. Trevlig fredag!
 
Jahapp, en till som chansar. Byter bredbandet för 30 kr mer/månad, 720 kr/2 år, bra pris för nästan 29 800 poäng. Fiber som fiber resonerar jag, hoppas bara att man inte får ångra 2 års bindningstid...

Hoppade även på det mobila bredbandet till landstället för 249*24 för 28 000 poäng, lite mer chansning eftersom det innebär ett byte av nät, men värstafallsscenariot är väl att jag får använda det som ett onödigt stort abonnemang i ipaden istället under två år.
 

imartin

Medlem
Bredbandet är igång sedan mer än två veckor tillbaka och allt gick bra. Fakturan har tyvärr inte kommit än. Har aldrig velat ha och betala en faktura så här snabbt som denna! :D
 
Toppen