Senaste nytt

SAS kundservice i Tallinn - våra hjältar!

LSH

Medlem
Jag har varit nöjd med deras service tidigare men dagens samtal med Kristina slår alla rekord i kundservice. Efter lite strul med att få nya säkerhetskoden ringde jag 10 minuter innan stängningsdags och hade egentligen ingen förhoppning om att få boka. Men istället för att vara tjurig eller otålig för att gå hem var hon istället strålande glad.

Hem tänkte jag åka HND-BKK (TG F) och sedan BKK-LHR med TG-C. Hon hittade mitt förslag med sa sedan "sir: do you wan't something interesting": jaförfan, vad? Do you want a day in singapore? Hon hade hittat Singapore F SIN-CPH! Jag hade inte ens brytt mig om att undersöka saken. Att hon på övertid sitter och letar egna kreativa förslag är ju fantastiskt trevligt.

Edit: Bokningen Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2019 | Sida 37 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Last edited:
Fick också god hjälp av Kristina i dag. En kollega till henne lyckades inte boka om min YVR-ORD-ARN till YVR-MUC-ARN trots att jag såg biljetterna på SAS.se. Men det löste Kristina. :)
 

bnr

Medlem
23:e till 14

24 dec \
25 dec | -- 09 - 17
26 dec /

Info jag fick idag. Beklagade att de inte fick julledigt men fick ett "de flesta är lediga, kommer bara vara ett fåtal i som svarar".
Säker på att du uppfattade rätt?
Jag fick info om att de ska ha öppet 09-15 de dagarna (24-26 dec).
Skulle postat det tidigare idag men glömde det.
 
  • Gilla
Reactions: El0

El0

Medlem
Säker på att du uppfattade rätt?
Jag fick info om att de ska ha öppet 09-15 de dagarna (24-26 dec).
Skulle postat det tidigare idag men glömde det.

Spännande. Jag fick dessa tider efter att den jag pratade med frågat sin supervisor och varit borta ett bra tag, jag skrev ner och dubbelkollade att jag fått rätt.
Eftersom ni båda fått andra tider så går jag också efter era. :)

Pratade precis med SAS svenska ktj som inte fått Tallinns öppettider för julen ännu.
 
Last edited:

SK989

Medlem
Spännande. Jag fick dessa tider efter att den jag pratade med frågat sin supervisor och varit borta ett bra tag, jag skrev ner och dubbelkollade att jag fått rätt.
Eftersom ni båda fått andra tider så går jag också efter era. :)

Pratade precis med SAS svenska ktj som inte fått Tallinns öppettider för julen ännu.

När Tallinn nämner sina öppettider - vet vi vilken tidszon de avser? Estnisk tid och svensk tid är ju inte samma tidszon.
 
Toppen