Jag har varit nöjd med deras service tidigare men dagens samtal med Kristina slår alla rekord i kundservice. Efter lite strul med att få nya säkerhetskoden ringde jag 10 minuter innan stängningsdags och hade egentligen ingen förhoppning om att få boka. Men istället för att vara tjurig eller otålig för att gå hem var hon istället strålande glad.
Hem tänkte jag åka HND-BKK (TG F) och sedan BKK-LHR med TG-C. Hon hittade mitt förslag med sa sedan "sir: do you wan't something interesting": jaförfan, vad? Do you want a day in singapore? Hon hade hittat Singapore F SIN-CPH! Jag hade inte ens brytt mig om att undersöka saken. Att hon på övertid sitter och letar egna kreativa förslag är ju fantastiskt trevligt.
Edit: Bokningen Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2019 | Sida 37 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Hem tänkte jag åka HND-BKK (TG F) och sedan BKK-LHR med TG-C. Hon hittade mitt förslag med sa sedan "sir: do you wan't something interesting": jaförfan, vad? Do you want a day in singapore? Hon hade hittat Singapore F SIN-CPH! Jag hade inte ens brytt mig om att undersöka saken. Att hon på övertid sitter och letar egna kreativa förslag är ju fantastiskt trevligt.
Edit: Bokningen Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2019 | Sida 37 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Last edited: