Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.

srg

Medlem
Lufthansa Business/Senator lounge E terminalen på BOS. Ganska lugnt med folk såhär sent, väntar på LX53 till ZRH kl 2145.

Fin utsikt och Ballast point Sculpin på tapp.
5bc95ead93535458badf54d130e3ffa9.jpg
458e313cffe65423e170e28e3db4e308.jpg
Det gick sådär, diverted till Cardiff pga medical.
 

AABack2ARN

Medlem
@011430121: Har AA en "riktig" lounge i Philadelphia? Kag trodde bara de hade Admirals club och de brukar ju inte kunna fixa fram champagne ens mot betalning. Känns ju som ett steg upp mot den överflödiga frukostbuffen i SFO under alla omständigheter. Grattis förresten :)

@SeaPlanePilot: Intressant att de hade Billecart-Salmon i Bankgok-loungen. I Singapore var det Moët. Och i First-loungerna i Hong Kong var det Laurent Perrier. Ombord på de intraasiatiska rutterna verkar det numer vara Piper-Hiedsieck. :)
 

011430121

Medlem
@011430121: Har AA en "riktig" lounge i Philadelphia? Kag trodde bara de hade Admirals club och de brukar ju inte kunna fixa fram champagne ens mot betalning. Känns ju som ett steg upp mot den överflödiga frukostbuffen i SFO under alla omständigheter. Grattis förresten :)
Det var nog en Admirals Club, jag var nog slarvig när jag kallade det lounge.
BA flög från A16 och denna lokal låg två trapper upp med hiss eller en lång rulltrappa, mellan A15 och A16
Fick två kuponger av värdinnan, hon frågade vad jag hade för status hos BA innan hon tog upp kupongerna, jag såg att det var Champagne barkillen hällde upp, dock ej från vilken tillverkare.
Tack
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen