Senaste nytt

Amex Platinum lounge tele2 arena

Sebastian.k

Medlem
Hej, är det någon som har koll på hur det funkar med Amex Platinum, tillgång till Amex lounge vid fotbollsmatcher på tele2 arena?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Mikado

Medlem
Vad är det för lounge man får tillgång till med premiumbiljetter? Står i Amex NU-appen att den heter Famous Grouse Lounge men hittar absolut ingenting om den när jag googlar.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

ldmnt

Medlem
Vad är det för lounge man får tillgång till med premiumbiljetter? Står i Amex NU-appen att den heter Famous Grouse Lounge men hittar absolut ingenting om den när jag googlar.


Tele2-Arena-interi%C3%B6r4-Foto-S%C3%B6ren-Andersson.jpg


Ser ut att vara denna lounge, med bar och matbord bakom. Ingenting är gratis (utom kaffe i halvtid) utan vanliga något dyra priser för dricka och ev. mat. Har ibland varit en intervju med någon ej spelande spelare/ledare/profil innan match.

De gånger jag gått har sittplatserna sedan legat antingen i sektionen direkt ut till höger vid A208, eller precis nedanför den.

Tycker det är en bra deal på de lite mer eftertraktade matcherna. Slippa all trängsel och stök!
 
Tele2-Arena-interi%C3%B6r4-Foto-S%C3%B6ren-Andersson.jpg


Ser ut att vara denna lounge, med bar och matbord bakom. Ingenting är gratis (utom kaffe i halvtid) utan vanliga något dyra priser för dricka och ev. mat. Har ibland varit en intervju med någon ej spelande spelare/ledare/profil innan match.

De gånger jag gått har sittplatserna sedan legat antingen i sektionen direkt ut till höger vid A208, eller precis nedanför den.

Tycker det är en bra deal på de lite mer eftertraktade matcherna. Slippa all trängsel och stök!

Är det till denna som alla Sponsorer går i matchminut 40 till? Blir världens kö längst med läktaren. Syftar på Hammarbys hemmamatcher nu.
 

Mikado

Medlem
Ser ut att vara denna lounge, med bar och matbord bakom. Ingenting är gratis (utom kaffe i halvtid) utan vanliga något dyra priser för dricka och ev. mat. Har ibland varit en intervju med någon ej spelande spelare/ledare/profil innan match.

De gånger jag gått har sittplatserna sedan legat antingen i sektionen direkt ut till höger vid A208, eller precis nedanför den.

Tycker det är en bra deal på de lite mer eftertraktade matcherna. Slippa all trängsel och stök!

Tack för svar! Det verkar ju helt okej. Kanske ska slå till på ett par biljetter!
 

ldmnt

Medlem
Är det till denna som alla Sponsorer går i matchminut 40 till? Blir världens kö längst med läktaren. Syftar på Hammarbys hemmamatcher nu.

Har aldrig märkt av någon kö till denna. Den du nämner måste vara den stora loungen som ligger på kortsidan. Är väl i princip hela den motsatta undre långsidan med sponsorplatser som ska in i den.
 

palmen

Moderator
Tele2-Arena-interi%C3%B6r4-Foto-S%C3%B6ren-Andersson.jpg


Ser ut att vara denna lounge, med bar och matbord bakom. Ingenting är gratis (utom kaffe i halvtid) utan vanliga något dyra priser för dricka och ev. mat. Har ibland varit en intervju med någon ej spelande spelare/ledare/profil innan match.

De gånger jag gått har sittplatserna sedan legat antingen i sektionen direkt ut till höger vid A208, eller precis nedanför den.

Tycker det är en bra deal på de lite mer eftertraktade matcherna. Slippa all trängsel och stök!
Vad kostar biljetterna? Står bara att det är ordinarie priser men det skiljer ju rätt stort beroende på var man sitter vad priset blir.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen