Senaste nytt

Billhop inför värvningsbonus

Status
Stängd för vidare inlägg.

Brandten

Medlem
Från Billhop's kundtjänst FYI


Tyvärr har vi ingen pågående värvningskampanj just nu.
När den kickar igång igen kommer du att få ett push-meddelande när du loggar in på ditt Billhop konto.
 
Från Billhop's kundtjänst FYI


Tyvärr har vi ingen pågående värvningskampanj just nu.
När den kickar igång igen kommer du att få ett push-meddelande när du loggar in på ditt Billhop konto.
Så sent som för en vecka sedan fungerade värvningskampanjen alldeles utmärkt och igår kunde jag betala 10 000 SEK utan avgift. Precis som vid error fares på flygbiljetter bör man inte prata med kundtjänst om sånt här, läs här på forumet istället om vad som de facto gäller och riskera inte att väcka en björn som sover.
 

Brandten

Medlem
Så sent som för en vecka sedan fungerade värvningskampanjen alldeles utmärkt och igår kunde jag betala 10 000 SEK utan avgift. Precis som vid error fares på flygbiljetter bör man inte prata med kundtjänst om sånt här, läs här på forumet istället om vad som de facto gäller och riskera inte att väcka en björn som sover.

Jo det funkade för mig då också. Igår funkade det inte. Det är dagsfärska info i det här fallet jag vill åt inte veckor gammal info. När jag loggar in på mitt Billhop ser jag inte längre min värvningslänk varför jag frågade kundtjänst som då gav detta svar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen