Senaste nytt

Billhop inför värvningsbonus

Status
Stängd för vidare inlägg.
En fråga till er Billhop proffs.
Jag vet inte om frågan hör till rätt forumdel men, tråden är relaterad till ämnet så jag prövar.

Billhop... Går det att betala andra kreditkortsräkningar via denna tjänst?
Räknas det då som "spend" och får jag "poäng"?

Frågan gäller mitt amex.

Jag har handlat för 50,000kr på mitt Mastercard kopplat till Eurobonus denna månad.
Kan jag lägga upp denna faktura på Billhop och sedan välja att betala med mitt Amex kort? Således komma upp til 45tkr som är omsättningskrav på Amex erbjudande, men också få poäng för detta?

Tacksam för svar.
Det enda i närheten av att betala krediträkningar med Billhop (som jag vet) är att det går att betala av Klarna Konto med Mastercard.
 
Har ni som värvat nyligen fått betala räkningar för 10000 SEK kostnadsfritt? Det är 5 dagar sedan jag värvade en kompis och han fick 5000 avgiftsfritt och betalade en räkning samma dag, men jag har inte sett röken av någon bonus för egen del.
 

Peter_West

Medlem
Har ni som värvat nyligen fått betala räkningar för 10000 SEK kostnadsfritt? Det är 5 dagar sedan jag värvade en kompis och han fick 5000 avgiftsfritt och betalade en räkning samma dag, men jag har inte sett röken av någon bonus för egen del.

Kan det ha varit en helg emellan? Det behövs 4 hela bankdagar (med Amex) innan betalningen når fram, och din bonus triggas.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen