Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Lättast är väl att ha så få val som möjligt. Räcker ju med att ha knappar för att tillåta gäster, trycker man inget så kommer inte någon efter in. ”Välkommen, om du har gäster med dig kan du fylla i det nedan.
1 Gäst
Familj (upp till 4st)”
Det här är rätt svar; att man ska behöva klicka om man inte gästar är ju ett fullständigt onödigt moment.
 

PetrelliDK

Medlem
Endnu et år i vild luksus :)
 

Attachments

  • F98557B1-8BD3-4EB1-8809-343FF1DAE539.jpeg
    F98557B1-8BD3-4EB1-8809-343FF1DAE539.jpeg
    45,2 KB · Visningar: 601

Kris

Medlem
Diamond "recognition" på Arlanda-Berlin i Plus igår. Åkte med inf och sällskap. Rabblade snabbt upp vad vi alla ville ha från vagnen. Blev extremt trevligt bemött (även innan vagnen kom) som avslutades med något i stil med "ja du som Diamond vet ju sortimentet vid det här laget. Du säger självklar bara till om det är något... Osv". Normalt sett brukar det ju vara duck and cover i plus. Men kändes som extra trevligt bemötande. Gott!
 

Steve

Medlem
Så efter ett antal år som EBG har jag nu knappa 3 dagar kvar på mitt intjänande år, 87000 baspoäng på kontot + 1874 poäng från flygningar igår som inte kommit in ännu. (Men SAS kundtjänst lovar (!) att de poängen ska räknas mot mitt intjänandeår). Saknar alltså knappa 1000 baspoäng till Diamond. Är i så fall första gången som Diamond vilket ju kan ha sina fördelar. Förutom det självklara valet att flyga ihop poäng under de kommande dagarna är väl att växla extrapoäng till baspoäng det enklaste alternativet?
 
Toppen