Senaste nytt

Kampanj: Ansök om SAS Amex Premium senast 11 Juli 2019 och få 30 000 extrapoäng i välkomstbonus

Mitt tips är att ansöka om Elite kreditkort nu och få kampanjpoängen, men inte säga upp ditt Elite betalkort förrän du uppnår voucher! :) (ha koll dock på att du har tillräcklig spend för att få poängen)

EDIT: @RollingStone som jag förstått @Tonton mfl så ska även ett Elite kreditkort ge denna poäng. Men kan ju vara ett tips att ringa in och få det bekräftat innan.
Bra tips. Tyvärr fick fick jag väldigt mkt både på jobbet och privat denna vecka så missade helt att ansöka innan 11/7. Riktigt slarvigt av mig. Förhoppningsvis dyker det upp liknande kampanj i närtid. Såg att jag bara är 10 000 kr ifrån att få min voucher på Elite betalkort så detta hade varit perfekt.
 

Gargamel

Medlem
Bra tips. Tyvärr fick fick jag väldigt mkt både på jobbet och privat denna vecka så missade helt att ansöka innan 11/7. Riktigt slarvigt av mig. Förhoppningsvis dyker det upp liknande kampanj i närtid. Såg att jag bara är 10 000 kr ifrån att få min voucher på Elite betalkort så detta hade varit perfekt.
Bjud in en bättre hälft (om det finns) till Classic som sedan bjuder in dig till Elite kreditkort. 18k + 18k (ev 6k + 6k för 10k spend på Classic minus 1000 för 10/100kr) = 36k (ev 47k) med ett point sharing konto.
 
Last edited:
Strålande idé, så får det bli. Tack för grymt tips! Hade funderat på att bjuda in min sambo till Elite kreditkort men vill stå själv som huvudkontohavare. Går vi via Classic som du säger så kommer vi runt det problemet + får in en extra dos med poäng.
 

Alf

Medlem
Det är väl så att man har tre månader på sig med att få ihop 45k eller måste det vara 15k per månad?
 

Gargamel

Medlem
För mig så syntes det först på Eurobonus sammaställningen på Amex. Dock var det välkomstbonusen vid vanligt rekrytering och inte den här kampanjen men bör inte vara någon skillnad.
 
För mig så syntes det först på Eurobonus sammaställningen på Amex. Dock var det välkomstbonusen vid vanligt rekrytering och inte den här kampanjen men bör inte vara någon skillnad.

Det var just det som var min tanke att eftersom detta var en SAS kampanj kanske det betalas ut på annorlunda sätt, eller i västra fall inte alls utan bråk. Det stod ju faktiskt ingenting om denna Bokus när man var på AMEX hemsida och ansökte om kortet, därav mina funderingar.
 
Toppen