Senaste nytt

Bekräftat: SAS har köpt LN-RKP (ex-LAN)

sembl

Medlem
Se till att njuta av det vackra vädret vi har i New York istället för att fundera på RKP. Jag är på den inofficiella FF baren här i Brooklyn och dricker öl och gafflar med folk i baren

Det kommer ta dig hem oavsett säte och förutom att det är lite mer slitet så kan jag lova att det är bättre än att flyga med AAs slitna 767or. Lite som att besöka 80 talet igen.
 

Maja

Medlem
Se till att njuta av det vackra vädret vi har i New York istället för att fundera på RKP. Jag är på den inofficiella FF baren här i Brooklyn och dricker öl och gafflar med folk i baren

Det kommer ta dig hem oavsett säte och förutom att det är lite mer slitet så kan jag lova att det är bättre än att flyga med AAs slitna 767or. Lite som att besöka 80 talet igen.
Njuter för fullt! Tror bestämt jag ska bege mig till Brooklyn också strax.
 

palmen

Moderator
Se till att njuta av det vackra vädret vi har i New York istället för att fundera på RKP. Jag är på den inofficiella FF baren här i Brooklyn och dricker öl och gafflar med folk i baren

Det kommer ta dig hem oavsett säte och förutom att det är lite mer slitet så kan jag lova att det är bättre än att flyga med AAs slitna 767or. Lite som att besöka 80 talet igen.
Vi har njutit klart i Stockholm på nationaldagen, grymt väder här hemma :)

För att vara lite on topic så gillar jag faktiskt stolarna på RKP bättre (om man inte har första raden i nya kabinen). Brukar bli en skönloungeställning på stolen att sova i.
 

Maja

Medlem
Vi har njutit klart i Stockholm på nationaldagen, grymt väder här hemma :)

För att vara lite on topic så gillar jag faktiskt stolarna på RKP bättre (om man inte har första raden i nya kabinen). Brukar bli en skönloungeställning på stolen att sova i.
I Plus? Vill minnas att vi satt rätt illa där på väg hem från Chicago. Men mitt minne kanske spelar mig ett spratt nu.
 

palmen

Moderator
I Plus? Vill minnas att vi satt rätt illa där på väg hem från Chicago. Men mitt minne kanske spelar mig ett spratt nu.
Hmm, tänkte på business, oftast den som den klagas på.
Inte åkt i plus på RKP, men så mycket sämre än nuvarande stolar är det väl inte, förutom att man får en platta för underhållning.
 

SimonXYZ

Medlem
7D025223-66E3-495E-8FB9-E2F5FCFC1639.jpeg
Här har vi skönheten. Fotad från AI157 på CPH för någon timme sedan.
 
Toppen