Senaste nytt

Nordic Choice 295 kr/person 9/7 - 18/8

@Brandforce Jag kan bara välja avbokningsbart med mitt företags avtal med kedjan. En funktion jag uppskattar då jag kan avboka fritt fram till 21.00 samma dag. Det ser likadant ut med vanliga priserna också.

Att kunna avboka fram till kl 21 samma dag är också en statusförmån. Har glömt vilken nivå men det kan man lätt kolla om man är intresserad.
All status över lägsta (Blue), alltså Silver och uppåt, har den förmånen - korrekt.

@M.K Aha förstår, ja då är det ju vettigt för dig att förskottsbetala om du vet med säkerhet att du kommer begagna dig av rummen.
 

Protein48

Medlem
Varför inte boka direkt med prepaid i så fall? Eller menar du att du redan hade befintliga avbokningsbara (betala-på-plats) bokningar, som du nu reglerade? :)
Precis så. De bokningar jag har är sådana som är avbokninsbara och tänkte passa på att maxa intjäningen. Gick inte att välja beta a direkt på deras hemsida, utan fick kontakta resp hotell som skickade ut 2 blanketter som skulle fyllas i.

Bokningarna genomfördes under kampanjen dubblapoäng vid bokning så det var inte aktuellt att boka av och boka om.
 

adhoc76

Medlem
1025EF3B-3BDC-4CD3-880C-D62DC1A96479.jpeg
Kikade på en kommande bokning som bokats på denna kampanj. Nån som testat tillvalet ”luxury upgrade” för 200 SEK. Det står ”skriv vilken rumskategori du önskar”, men det finns ingenstans att skriva. Sen finns det en i mitt tycke obegriplig rull-list med val från 1-10. Nån som testat detta och begriper hur det funkar och vad man ska välja om man nu vill testa detta tillval?
 

ldmnt

Medlem
Visa bifogad bild 93790 Kikade på en kommande bokning som bokats på denna kampanj. Nån som testat tillvalet ”luxury upgrade” för 200 SEK. Det står ”skriv vilken rumskategori du önskar”, men det finns ingenstans att skriva. Sen finns det en i mitt tycke obegriplig rull-list med val från 1-10. Nån som testat detta och begriper hur det funkar och vad man ska välja om man nu vill testa detta tillval?

Vilket hotell har du bokat?
 
Toppen