Senaste nytt

Förändringar på Priority Pass

Ja, det är väl därför PP skriver att man måste vara inloggade för att se vad som gäller för sitt medlemsskap. Att det ger olika utbud efter vilken utfärdade man har.
 

taxvalp

Medlem
Jag skrev några rader till Amex kundtjänst som ju brukar vara bra att göra med. De svarade att det bara finns två non-lounges, en i London och en i Helsingfors där den senare ersätts av Espresso House-tjänsten. Dåligt och felaktigt svar.

Jag är inte ute efter en massa kompensation men jag tycker det är viktigt att meddela vad man tycker om försämringar i tjänsten (som dessutom tajmar dåligt med nyss genomför prishöjning) och hoppas att Amex lyssnar om vi är många...
 

krille30

Medlem
Skaffade Amex Platinum för några månader sedan har ännu inte fått något email ang priority pass ändrade villkor.

Vidare har jag även Eurocard Platinum och inte där heller har det kommit någon information angående ändrade villkor priority pass. Lite märkligt om information bara går ut till vissa kunder.
 

KVTL

Medlem
Skaffade Amex Platinum för några månader sedan har ännu inte fått något email ang priority pass ändrade villkor.

Vidare har jag även Eurocard Platinum och inte där heller har det kommit någon information angående ändrade villkor priority pass. Lite märkligt om information bara går ut till vissa kunder.

Jeg fikk mail om endrede vilkår for fra Priority Pass i dag klokken 14.02. Dette gjaldt det som kom med American Express platinum.

Har ikke ført mail om endring for det kortet jeg har hos Danske Bank Norge.
 

Gus

Medlem
Gäller alla PP, inte bara genom Amex.
Nix, gäller via Eurocard. Beställde detta i Brisbane idag. :) 2 fat yak (bästa ölen) och tacos!

Screenshot_20200121-005639_Gallery.jpg


Jag skulle först brassa på ordentligt och använda mitt amex-kort för att kunna bjuda en gäst. Blev lite paff när inte fungerade. Tur man har eurocards PP i reserv :). Längtar till hemresan från Sydney. Då kan man välja mellan 4 olika restauranger.
 
Last edited:
Toppen