Jag skulle aldrig sätta min fot hos DY eller liknade bolag.
Självklart ditt val men hur vet du att det är så förfärligt om du inte provat? Har 3 barn och vi brukar säga till dem att man kan inte veta att maten inte är god om man inte smakat...
Jag skulle aldrig sätta min fot hos DY eller liknade bolag.
Jag flyger mer än gärna AA men direkt från ARN ger för dåligt med TP
Du gör som du vill givetvis men du måste inse att konkurrens är bra för konsumenter.Tror inte det blir nån större skillnad. SAS kan köra med högre kabinfaktor och få in mer pengar. Det finns konkurrens från LH, BA, KLM mfl samt tuff bransch. Då viktigt att få passagerare som fyller planen. Jag skulle aldrig sätta min fot hos DY eller liknade bolag.
Självklart ditt val men hur vet du att det är så förfärligt om du inte provat? Har 3 barn och vi brukar säga till dem att man kan inte veta att maten inte är god om man inte smakat...
Tror inte det blir nån större skillnad. SAS kan köra med högre kabinfaktor och få in mer pengar. Det finns konkurrens från LH, BA, KLM mfl samt tuff bransch. Då viktigt att få passagerare som fyller planen. Jag skulle aldrig sätta min fot hos DY eller liknade bolag.
Du gör som du vill givetvis men du måste inse att konkurrens är bra för konsumenter.
SAS kommer inte bry sig om hur mycket du älskar dem. Dom kommer få dig betala så mycket pengar som möjligt för att flyga med dem.
Nej det rent logiska är att priserna går upp lite på direktflygen, åtminstone de delar av året när de inte har seasonal konkurrens.Ingen större konkurrens på direktflyg, vilket är anledningen till att SAS kan ta ut svinpriser i Business
eftersom inte heller norsken är någon konkurrent där.
Nej det rent logiska är att priserna går upp lite på direktflygen, åtminstone de delar av året när de inte har seasonal konkurrens.
Däremot borde avgångarna med byte i cph eller Oslo inte påverkas så jättemycket - där kvarstår ju konkurrensen från de andra stora bolagen.
Jag litar på alla kompisar o släkten o mediaMEN främst för att jag alltid bojkottar lågprisbolag
Om det var så illa hade de nog inte haft 3,4 miljoner passagerare i juni...