Senaste nytt

[Semi-Live]En oförglömlig sommarsemester

palmen

Moderator
Man kan ju lugnt säga att starten inte har varit den bästa, hur kan så mycket gå fel under 1h?
  • Taxichaufför som hade noll koll på trafikregler och bara kunde full gas eller full broms.
  • Checkin på Arlanda där alla står i priokön och de låter folk från sidan gå förbi hela kön.
  • Enbart 1 öppen checkin men kommer en person till och den första agenten går när det är ett 20-tal personer i kö.
  • Random check i security där allt skulle gås igenom. Reser med 2 handbagage så blev en del.
  • Pontus har lyckats leverera en öl till mig men väntar fortfarande på maten trots att vi bara är 9 pers i loungen. (varit här ca 15 minuter)
Får hoppas min beskärda del av otur nu är över, åtminstone för idag.
 

palmen

Moderator
Jag har varit i Berlin de två senaste helgerna och kommer inte passera där något mer i juli.

En liten ledtråd till vad som ska göras idag
190

Och nu kom Wallenbergaren
20190709_105539.jpg
 
Man kan ju lugnt säga att starten inte har varit den bästa, hur kan så mycket gå fel under 1h?
  • Taxichaufför som hade noll koll på trafikregler och bara kunde full gas eller full broms.
  • Checkin på Arlanda där alla står i priokön och de låter folk från sidan gå förbi hela kön.
  • Enbart 1 öppen checkin men kommer en person till och den första agenten går när det är ett 20-tal personer i kö.
  • Random check i security där allt skulle gås igenom. Reser med 2 handbagage så blev en del.
  • Pontus har lyckats leverera en öl till mig men väntar fortfarande på maten trots att vi bara är 9 pers i loungen. (varit här ca 15 minuter)
Får hoppas min beskärda del av otur nu är över, åtminstone för idag.
Nu kan det bara bli bättre! :)
 

Airman

Medlem
Du tar inte nån konstig inrikesdestination, typ MMX, för att sedan ta tåget till Köpenhamn? Med Embaer 190?
 

Tonton

Medlem
Jag har också lite för bra koll för att gissa! Med det sagt - ser verkligen fram mot din rapport! Ska bli riktigt skoj att följa dig på resan! :)
 
Toppen