Senaste nytt

Upp till 50% poängrabatt på SAS bonusresor, boka senast söndag 30 juni 2019

Gus

Medlem
Bokade precis före midnatt en resa till Warsawa för 2 vuxna, 1 barn och 1 spädbarn för 25 000 poäng i plus, känns som bra värde. Hade helst velat åka till Budapest och bada härliga bad men Warsawa verkar ha ett dockhusmuseum så jag tror att dottern blir nöjd med det också! :)

Och kom precis på att de har gratis massage i loungen i Warsawa (lika bra som på Thai Airways Spa i Bangkok!):)
 

erc

Medlem
Jag vågade inte chansa på det och tänkte isåfall boka

Sent flyg ARN-OSL
Hotell
Superflighten t/r
Hotell
Tidigt flyg OSL-ARN

men får se hur det passar med jobbschema. Flyger ni ut 19/9?
Japp. Det är torsdagen den 19 september jag gör mina flygningar.
 

BAS

Medlem
Precis som Gus bokade även jag precis innan midnatt. Blir en helg med dottern (precis fyllda tonåren) till Frankfurt i september, och 20.000 p för plus känns helt ok.

Kompletterade med en natt på Rocco Forte Villa Kennedy, och en natt på Steigenberger Frankfurter Hof med Amex FHR. Denna gång motsvarade FHR-priserna billigaste rum utan frukost, då känns det väldigt fyndigt! :D
 

Judas kiss

Medlem
Fan vad surt att man missa denna. Just juni månad så var det dålig närvaro på BC från min sida. Hade en 1 vs 2 AMEX klar att använda. Någon som vet hur ofta såna här deals sker per år?
 

Ano

Medlem
Fan vad surt att man missa denna. Just juni månad så var det dålig närvaro på BC från min sida. Hade en 1 vs 2 AMEX klar att använda. Någon som vet hur ofta såna här deals sker per år?
Sådana här, där i stort sett alla destinationer ingår, 1-2 ggr årligen (senaste tiden, hur det ser ut framöver är ju dock omöjligt att sia om). Dock går de ej att kombinera med andra erbjudanden, såsom Amex 2-4-1, och gäller enbart rena SAS-bonusresor, går ej att blanda in andra Star Alliance-bolag i bokningarna för dessa kampanjer.

Trots detta så är de ändå mina favorit-kampanjer. Går att hitta riktigt prisvärda resor.
 
Last edited:

Judas kiss

Medlem
Sådana här, där i stort sett alla destinationer ingår, 1-2 ggr årligen (senaste tiden, hur det ser ut framöver är ju dock omöjligt att sia om). Dock går de ej att kombinera med andra erbjudanden, såsom Amex 2-4-1, och gäller enbart rena SAS-bonusresor, går ej att blanda in andra Star Alliance-bolag i bokningarna för dessa kampanjer.

Trots detta så är de ändå mina favorit-kampanjer. Går att hitta riktigt prisvärda resor.

Tack för informationen!
 
Toppen