Senaste nytt

Är American Airlines snurriga ?

Kricka

Medlem
Jag fick igår kväll ett mail från AA om att flight 0171 JFK - LAX 7 juli är cancellerad
med ett "Sorry" och ett telefonnummer (till deras kundtjänst) bifogat. Det intressanta (?)
är att jag är bokad på detta flyg AA0171 den 9/7 och när jag kollar på mina bokningar
hos BA, där jag bokade denna resa så ser allt ok ut. Gjorde ett tappert försök att ringa
dem men hade inte tålamod att hänga kvar i kön i ca. 40 min.
Jag är idag på positioneringstur med OS till Bukarest (OTP) för att imorgon påbörja en
TP-run OTP-PHX.
 

Hachans

Medlem
Jag fick igår kväll ett mail från AA om att flight 0171 JFK - LAX 7 juli är cancellerad
med ett "Sorry" och ett telefonnummer (till deras kundtjänst) bifogat. Det intressanta (?)
är att jag är bokad på detta flyg AA0171 den 9/7 och när jag kollar på mina bokningar
hos BA, där jag bokade denna resa så ser allt ok ut. Gjorde ett tappert försök att ringa
dem men hade inte tålamod att hänga kvar i kön i ca. 40 min.
Jag är idag på positioneringstur med OS till Bukarest (OTP) för att imorgon påbörja en
TP-run OTP-PHX.

Kolla om flyget är inställt 7/7. Är det det har någon gjort fel urval när de skulle skicka ut mailet och jag hade inte oroat mig mer över det. Jag har fått Mail och SMS flera gånger från SAS, SJ mfl när flyget varit inställt. Då har det ofta varit samma flyg eller tåg som jag varit bokad på fast någon dag senare.
 

sembl

Medlem
ladda hem AA appen ovh lägg in PNR där och se om du blivit ombokad.

Jag är i LAX tisdag kväll och onsdag förmiddag om du vill ses. Kommer bo på Curio
 

sembl

Medlem
Appen säger canceled på flighten idag. Imorgon går den som vanligt. Det är inte så att 9/7 har blivit 7/9 av misstag hos dem ? Amerikaner och deras system
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Kricka

Medlem
Upptäcker att min gamla iPhone5 inte kan ladda ner appen då den har
iOS 10.3.3 och appen kräver minst iOS 11
Förhoppningsvis mellanlandar jag bara någon timme i LAX på väg till
PHX och sedan en sväng med bil till bl.a. Tucson. Blir ett besök på
PimaAir Museum och The Boneyard (flygplanskyrkogården).
Hade varit trevligt att ses igen!
 

nissefalk

Medlem
Upptäcker att min gamla iPhone5 inte kan ladda ner appen då den har
iOS 10.3.3 och appen kräver minst iOS 11
Förhoppningsvis mellanlandar jag bara någon timme i LAX på väg till
PHX och sedan en sväng med bil till bl.a. Tucson. Blir ett besök på
PimaAir Museum och The Boneyard (flygplanskyrkogården).
Hade varit trevligt att ses igen!

Ha en trevliga resa, hade varit kul att ses igen men jag är ju inte på plats innan till vintern, enjoy
 

AABack2ARN

Medlem
Även fr24 säger att AA171 är cancellerad idag 07JUL. För 09JUL är N111ZM planerad (vilket ju kan ändras både en och två gånger). Hoppas allt går bra :)
 

Frisk78

Medlem
Upptäcker att min gamla iPhone5 inte kan ladda ner appen då den har
iOS 10.3.3 och appen kräver minst iOS 11
Förhoppningsvis mellanlandar jag bara någon timme i LAX på väg till
PHX och sedan en sväng med bil till bl.a. Tucson. Blir ett besök på
PimaAir Museum och The Boneyard (flygplanskyrkogården).
Hade varit trevligt att ses igen!

För information så finns det ingen som helst anledning till att ha iOS 10.3 när det nu finns iOS 12.3. Inget kommer att fungera bättre av att inte uppdatera...
 

Berglund

Medlem
För information så finns det ingen som helst anledning till att ha iOS 10.3 när det nu finns iOS 12.3. Inget kommer att fungera bättre av att inte uppdatera...
För information så fungerar inte de nya OS på äldre enheter. Det allt eftersom når de Apples egen ”End of Life” genom att Apple inte tillåter att man uppdaterar iOS efter ett visst antal år/generationer/iOS uppdateringar. De nya iOS är helt enkelt inte bakåtkompatibla hur långt tillbaka som helst.
 
Toppen