Senaste nytt

4th of July extra bra pris med SAS till USA

niksal

Medlem
Mina svärföräldrar skulle behöva flyga till Miami i December, men verkar inte finnas samma/liknande priser från Finland?
 
Mina svärföräldrar skulle behöva flyga till Miami i December, men verkar inte finnas samma/liknande priser från Finland?
Har du testat att söka med Flygresor.se, Momondo, Kayak, etc? Min biljett dök inte upp när jag sökte på SAS hemsida (troligtvis för att den kräver en övernattning i Stockholm på utresan, vilket jag fixar på Jumbo Stay).
 

Myllys35

Medlem
Är nog bättre att kreditera dylika flighter till Aegean eller MilesMore.

Aegean ger ju fortfarande 100% av flugna Miles även på dessa biljetter.

Vad kan man göra med poängen hos Aegan? Får läsa på lite, men tänkte om det finns några sweet spots. Några hundra ebpoäng räcker ju iofs inte långt...
 

Gargamel

Medlem
Planerade att åka till Asien till våren men det här får mig att överväga att åka åt andra hållet istället.
 

Taggen

Medlem
Vad kan man göra med poängen hos Aegan? Får läsa på lite, men tänkte om det finns några sweet spots. Några hundra ebpoäng räcker ju iofs inte långt...
En sweetspot är business class inom Asien för 42 000 poäng T/R. Finns en del kreativa routings där du får rätt många timmar i business class på widebody-plan. Bokade själv nyligen SIN-HKG för 21 000 poäng enkel väg med SQ 787-10 i business. Klockad till 3 timmar och 45 min. Finns garanterat längre rutter.
 
Toppen