Senaste nytt

Upp till 50% poängrabatt på SAS bonusresor, boka senast söndag 30 juni 2019

Homer

Medlem
Nu är det bara 10% på LAX/SFO (finns exempelvis platser t/r SFO 29/1 - 10/2 om någon är intresserad)
 

Brandten

Medlem
Imorgon är sista dagen man kan boka och jag söker något roligt resmål helst över dagen bara eller max 1 natt borta under v30. Utgår från Oslo den veckan. Tänkte FRA och spana in nya loungen men fanns inga kombinationer tillgängliga och sidan varnar för att jag måste ha minst 1h mellan flygen.
 
Imorgon är sista dagen man kan boka och jag söker något roligt resmål helst över dagen bara eller max 1 natt borta under v30. Utgår från Oslo den veckan. Tänkte FRA och spana in nya loungen men fanns inga kombinationer tillgängliga och sidan varnar för att jag måste ha minst 1h mellan flygen.
Enligt första inlägget så gäller kampanjen för resor efter 1 sep
 

Mr.cake

Medlem
Imorgon är sista dagen man kan boka och jag söker något roligt resmål helst över dagen bara eller max 1 natt borta under v30. Utgår från Oslo den veckan. Tänkte FRA och spana in nya loungen men fanns inga kombinationer tillgängliga och sidan varnar för att jag måste ha minst 1h mellan flygen.

Vilken är den nya loungen i FRA? Ska förbi där om ca 1v.
 
Funderade en stund på följande tripp;
OSL-TOS SK4406
TOS-SOJ-HFT-MEH-BVG-VDS-KKN WF974
KKN-OSL SK4479

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Platser finns för en dagstur torsdag 19 september. Men som det tjänstehjon jag är äger jag inte mina vardagar... :)

EDIT: Äh. Jag bokade denna dagstripp också. Kan jobba en del från Kirkenes på eftermiddagen. :)

Plus 1 på denna resa! Bokat och klart. Tog första flighten ARN-OSL 0610-0705 och sen övernattning på Radisson!
upload_2019-6-30_9-49-44.png
 
  • Gilla
Reactions: LSH

Brandten

Medlem
Ja, precis, separat bokning ARN-OSL på morgonen och övernattning på kvällen efter ankomst från Kirkenes!

Jag vågade inte chansa på det och tänkte isåfall boka

Sent flyg ARN-OSL
Hotell
Superflighten t/r
Hotell
Tidigt flyg OSL-ARN

men får se hur det passar med jobbschema. Flyger ni ut 19/9?
 
Toppen