Senaste nytt

Hur söker man upp sitt klagomål i efterhand med CaseID?

uprof

Medlem
Gick in via min personliga länk nu ikväll (igen) och ser att allt är blankt. Bra eller dåligt tecken efter snart åtta veckors väntan?
Var hittar man sin personliga länk? Jag fick bara ett svar att det skulle ta tid och sedan ett nytt svar (drygt en månad senare) med snack om KLM.
 

ekf

Medlem
Var hittar man sin personliga länk? Jag fick bara ett svar att det skulle ta tid och sedan ett nytt svar (drygt en månad senare) med snack om KLM.
Den fick man bara upp på sidan man landade på efter att ha skickat in sitt ärende. Den kom inte på mail eller liknande, så enda chansen var att spara undan den med webbsidan uppe.
 

uprof

Medlem
Den fick man bara upp på sidan man landade på efter att ha skickat in sitt ärende. Den kom inte på mail eller liknande, så enda chansen var att spara undan den med webbsidan uppe.
Aha, OK. Tack! Jag börjar inse att screen shots är essentiella när man kommunicerar med SAS. Trist.
 

ekf

Medlem
Aha, OK. Tack! Jag börjar inse att screen shots är essentiella när man kommunicerar med SAS. Trist.
I just detta fallet så hade inte en screenshot hjälpt heller, eftersom det är adressen som ligger dold bakom presentationsnamnet (som visas) som är den viktiga.
 
Toppen