Senaste nytt

Tredubbla poäng på nästa Nordic Choice bokning

Brandten

Medlem
Ska boka en natt framöver nu så detta passade ju bra.
Ser inga villkor i mailet utan endast länk för registrering och sedan texten.

När du har bekräftat blir du registrerad till vår bonuskampanj som ger dig TREDUBBLA BONUSPOÄNG på din nästa hotellövernattning som du bokar på choice.se eller i appen. Dessa extra bonuspoäng sätts in automatiskt på ditt bonuskonto senaste ett dygn efter utcheckning.

Erbjudandet kan endast utnyttjas en gång och gäller vid din nästa vistelse efter att du har registrerat dig. Kom ihåg att logga in när du bokar för att få dina poäng.
 

Brandten

Medlem
Nej ingen länk (testade nu men den funkade inte = redan använd?). Ser väl inte bättre ut än att det var något personligt av någon anledning.
 

Brandten

Medlem
Bokat Comfort Hotel Bergen Airport som ska ge 1411 poäng så får vi väl se om dessa tredubblas när vi checkat ut.

Kunde kört Scandic inne centrum också med deras nuvarande 2000 extra poäng per natt men behöver vara nära Flesland till 0830 flyget.
 

M.K

Medlem
Nu fick även jag ett erbjudande om trippla poäng på bokningar imorgon. Jag har två bokningar i perioden varav en med dubbla poäng och en med riktigt bra pris, så det återstår att se om det blir någon ombokning nu. :)

Edit. Mycket bra värde som Guld i juli med kreditkortet. Ger 4x per krona i spend.

B84F6F0A-1698-4887-9E39-67FB5DD91069.jpeg
 
Last edited:

Brandten

Medlem
Den du länkar till ovan är inte samma kampanj då den ena är trippla på NÄSTA boende/bokning och den andra kampanjen är trippla på ALLA vistelser mellan 16 juli och 18 augusti.

Kan inte läsa om dessa går att kombinera eller vad som händer om jag bokar av nästa veckas Bergen, bokar om med ny kampanj och därmed få trippla för den OCH trippla för nästa boende. Eller om min nästa räknas på min oktoberbokning och nästa vecka triggar dagens kampanj.
 
  • Gilla
Reactions: M.K
Toppen