Senaste nytt

Inofficiell BC-träff i Berlin lördag 5 oktober 2019

palmen

Moderator
Just nu är det kampanj med SAS, finns resor tur och retur fredag kväll till söndag mit tpå dagen för 1700, det är hemresan som är dyr, nerresan kostar 400 och mankan ju boka easyjet eller något annat billigare bolag hem.
 

NyfikenGrau

Medlem
Hade ju varit ett klockrent val då priserna med sas varit allt annat än bra.

Det är tyvärr så det varit sedan Air Berlin gick omkull hösten -17, SAS brukar ligga på dubbla priset (eller mycket högre än så) jämfört med Easyjet, gör det svårt att motivera SAS-resor trots att jag egentligen hellre skulle flyga med dem..
 

palmen

Moderator
Finns flyg dit men värre hem. Bakis en heldag i Berlin för att flyga hem måndag känns sådär.
Bakis? Efter att Muted Horn stängt går du till Berghain och kör vidare tills Muted Horn öppnar igen så fortsätter du (inget jag kommer göra men möjlighet finns).
Eller så gör du som jag, bokar SAS ner på fredag och hem med EasyJet på söndag, jag betalade ca 600 kronor inklusive nödutgång och prio för hemresan på eftermiddagen med EasyJet, betydligt mycket bättre än SAS (hoppas jag)
 

palmen

Moderator
Tänkte sammanställa nuvarande deltagarlista utifrån hur jag tolkar inläggen i tråden (har säkert missat någon).

Vi kommer ju troligtvis inte ha något eget bord eller bokning (utgår ifrån att de inte har "reservation") så det är bara komma dit för de som har vägarna förbi, inget krav på att anmäla sig i förväg men kul att veta vilka som kommer utifall att vi ska försöka ordna någon gemensam middag eller aktivitet under helgen.

Kommer
palmen
ekf
storbokstav
NyfikenGrau
lemi
011430121
marbe166

Kanske
CJR
GOTATH
Jan Brissman
Martin Gren
Brandten
 

Brandten

Medlem
Bakis? Efter att Muted Horn stängt går du till Berghain och kör vidare tills Muted Horn öppnar igen så fortsätter du (inget jag kommer göra men möjlighet finns).
Eller så gör du som jag, bokar SAS ner på fredag och hem med EasyJet på söndag, jag betalade ca 600 kronor inklusive nödutgång och prio för hemresan på eftermiddagen med EasyJet, betydligt mycket bättre än SAS (hoppas jag)
Fanns 4x LH i business (P) också vilket borde bli 4x750 eurobonus poäng vilket jag behöver inför periodbryt. Fyller ju dessutom år den helgen så kanske skulle vara något att fira där nere.
 

marbe166

Medlem
Tänkte sammanställa nuvarande deltagarlista utifrån hur jag tolkar inläggen i tråden (har säkert missat någon).

Vi kommer ju troligtvis inte ha något eget bord eller bokning (utgår ifrån att de inte har "reservation") så det är bara komma dit för de som har vägarna förbi, inget krav på att anmäla sig i förväg men kul att veta vilka som kommer utifall att vi ska försöka ordna någon gemensam middag eller aktivitet under helgen.

Kommer
palmen
ekf
storbokstav
NyfikenGrau
lemi
011430121

Kanske
CJR
GOTATH
marbe166
Jan Brissman
Martin Gren
Brandten

Du kan flytta upp mig till den övre listan, per inlägg #27 ;).
 
Toppen