Senaste nytt

Upp till 50% poängrabatt på SAS bonusresor, boka senast söndag 30 juni 2019

Brandten

Medlem
Ni som fått det vet väl redan om det... men ibland fastnar ju sånt här i spamfilter och allt möjligt så en liten reminder här också. Fick detta nyss (EBD).


Hej Brandten,

Du är en av våra viktigaste medlemmar. Därför vill vi nu ge dig möjligheten att boka en bonusresa med upp till 50% poängrabatt – före alla andra. Unna dig en paus, bo på ett mysigt hotell, shoppa, gå på konsert och njut av god mat. Upptäck hur långt dina poäng räcker just nu och boka senast 30 juni. Res mellan 1 september 2019 och 31 mars 2020*.

P.S. Vi CO2-kompenserar alla EuroBonus-medlemmars resor med SAS.

Hälsningar från SAS EuroBonus
TRAVELERS GET MORE
 
Last edited:

ante888

Medlem
Får varken upp någon rabatt enligt ovan, eller min Fly Premium-rabatt när jag söker T/R ARN-PEK i november 2019... Någon annan som har problem?
 

IT-snubben

Medlem
Jag såg en banner på sas.se om det också men jag ser den bara när jag kör via Chrome (Går jag in på sas.se med Edge så finns den inte för mig)

Jag gjorde en provbokning för att se prisbilden och om det gick att kombinera med Fly Premium men valet för fly premium verkar vara som bortblåst för mig nu...
 

Mr.cake

Medlem
"Gäller resor tur/retur med Widerøe eller SAS i SAS Go och SAS Plus", så ingen business verkar det vara som.
 
Toppen