Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gott att det löste sig ! OT, men hoppas du har bra med tid i First Class loungen i MUC .. var där förra veckan första gången och den var ju MYCKET trevlig. Gillade den lika mycket eller kanske t.om. bättre än First terminalen i FRA (mkt vägde upp mot saknaden av whiskeylista+bilkörningen).

Dom hade även hummer på en ny “sommarmeny” (dom hade två specialmenyer) men skulle ta lite tid att tillagas samt att vi ankom i LH F (så man var ganska mätt).. fick bli mkt bubbel istället :)..
Mycket skönt! :)

Jag har varit i båda och ser verkligen fram emot 6,5 timmar i FCL ;)

Vilken anka och vilket amenity kit är det nu?
 

Fredde_G

Medlem
03681C53-C2B2-441A-9F02-9EA01475F0FC.png
Det är en fotbolls VM anka⚽
 
Ingen av dom kunde förklara vad det berodde på, bara att dom inte hittade några platser om dom angav min ursprungs-bokning. Utan den hittade dom platser.
Men eftersom inga regelbrott föreligger är det otroligt märkligt att det inte gick.

Ja, jag har också varit med om exakt samma sak. Tillgängligheten ändras beroende på vilken bokning de har uppe. Mycket märkligt. Min agent sa att det är nåt sånt med Lufthansa (tror jag på), men sa också standarduttrycket ”married segments” (vete katten...).
 

chaudi

Medlem
Vad är reglerna kring flygplatsbyte i samma stad, går det bra att göra på vägen ut eller hem?
T.ex.
LCY-LHR
 
Vad är reglerna kring flygplatsbyte i samma stad, går det bra att göra på vägen ut eller hem?
T.ex.
LCY-LHR
Om du pratar om "open jaw" så får du ha den i starten eller slutet av resan.
Sen om jag inte missminner mig så finns det vissa flygplatser som räknas som samma trots att dom heter olika, men detta är jag inte 100 på

Men tex LCY och LHR är väll olika flygplatse på samma sätt som ARN och BMA är två olika
 
  • Gilla
Reactions: Alf
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen