Senaste nytt

Mer poäng för köp i lokal valuta (utomlands) med SAS Eurobonus Mastercard, 15/6-15/8

uprof

Medlem
Hur vet man om man anmält sig. Jag tror att jag gjort det men hittar ingen bekräftelse. Brukar de skicka mejl när man anmäler sig? Minns inte.
 
Hur vet man om man anmält sig. Jag tror att jag gjort det men hittar ingen bekräftelse. Brukar de skicka mejl när man anmäler sig? Minns inte.
Man fick typ "tack för din anmälan" direkt på skärmen efter att ha tryckt på länken i mailet. Du får inget separat mail där det står. Jag tog print screen och sparar bilden på skrivbordet jag.
 

bstark

Medlem
Vad har ni fått för svar angående detta när ni varit i kontakt med SAS? Jag har klickat i alla boxar enligt ovan. Har alltid haft så och har aldrig haft problem med att få utskick tidigare. Någon gång i mars slutade jag helt plötsligt att få mail från SAS. Verkar som vi är flera som är i samma sits. Blir till att ringa SAS igen om inte någon av er har hittat en lösning på detta..

Får aldrig mail jag heller, vill hävda att det är nåt fel i deras system. Men att få SK IT övertygade om att så är fallet är inte det lättaste.

Fler än jag som får detta meddelande när man försöker ändra inställningar under "prenumerationer"?
skit.jpg
 

Robert flysas

Moderator
Är det inte konstigt att man måste själv anmäla sig vid varje gång de kör specialare ? Tycker det isåfall borde vara tvärt om, att man kan tacka nej men ja är alltid utgångspunkten. Missade en kampanj i julas:(
 

alpha

Medlem
Får aldrig mail jag heller, vill hävda att det är nåt fel i deras system. Men att få SK IT övertygade om att så är fallet är inte det lättaste.

Fler än jag som får detta meddelande när man försöker ändra inställningar under "prenumerationer"?
Visa bifogad bild 92249
Jag hade samma fel. Det hade varit så i någon månad, både via webben och SAS appen. Precis nu testade jag med SAS appen igen och helt plötsligt så fungerade det.
 

dino_81

Medlem
Är det inte konstigt att man måste själv anmäla sig vid varje gång de kör specialare ? Tycker det isåfall borde vara tvärt om, att man kan tacka nej men ja är alltid utgångspunkten. Missade en kampanj i julas:(

Exakt. Det är så fxn dåligt och snålt.

Visst vore det trevligt om alla kampanjer gäller per automatik, men just dessa kampanjer med extra poäng under en viss period då man handlar med sitt SAS MasterCard har alltid haft som krav att man anmäler sig.

Och varje kampanj har flitigt diskuterats på det här forumet och på FFL på Facebookb så är man någorlunda aktiv på forumet bör man inte ha missat den.

Ett tips för att inte missa nästa kampanj är att välja att ta emot e-postnotifikation varje gång tråden för SAS MasterCard uppdateras. Även om man inte fått anmälningsmailet om kampanjen så har jag för mig att det gått att höra av sig till SAS MasterCard för att anmäla sig manuellt (under tiden för anmälan)?
 
Toppen