Hej,
Jag gjorde en bokning för SLS LA via Marriotts hemsida, men hittade sedan en bättre deal och avbokade inom en dag (vilket var gränsen för öppet köp). Fick en bekräftelse på avbokningen och trodde att allt var lugnt. Några dagar senare dras dock pengarna från mitt Amex.
Nu börjar problemen... De telefonnummer som finns på Marriotts hemsida är inte i bruk. Har provat ringa från olika telefoner i flera dagar. Det finns inte heller någon mejladress till kundservice. Jag får endast fram ett formulär med massa konstiga förval, provade det som låg närmast till hands, men hamnade då på fel avdelning och fick ett goddag yxskaftsvar.
Någon som vet hur man kommer i kontakt med Marriott, har de något fungerande telefonnummer? Bör jag försöka kontakta hotellet direkt istället? Vore tacksam för hjälp om någon har input. Jag har också initierat ett bedrägeriärende via Amex just in case.
En sak är säker, aldrig mer skojarna på Marriott för min del. De får ju Herrz att framstå som konsumentvänliga...
Jag gjorde en bokning för SLS LA via Marriotts hemsida, men hittade sedan en bättre deal och avbokade inom en dag (vilket var gränsen för öppet köp). Fick en bekräftelse på avbokningen och trodde att allt var lugnt. Några dagar senare dras dock pengarna från mitt Amex.
Nu börjar problemen... De telefonnummer som finns på Marriotts hemsida är inte i bruk. Har provat ringa från olika telefoner i flera dagar. Det finns inte heller någon mejladress till kundservice. Jag får endast fram ett formulär med massa konstiga förval, provade det som låg närmast till hands, men hamnade då på fel avdelning och fick ett goddag yxskaftsvar.
Någon som vet hur man kommer i kontakt med Marriott, har de något fungerande telefonnummer? Bör jag försöka kontakta hotellet direkt istället? Vore tacksam för hjälp om någon har input. Jag har också initierat ett bedrägeriärende via Amex just in case.
En sak är säker, aldrig mer skojarna på Marriott för min del. De får ju Herrz att framstå som konsumentvänliga...