Senaste nytt

SAS slutar med taxfree ombord

SK989

Medlem
Jag brukar handla en limpa cigg, SAS pris på 399 SEK för Marlboro Gold är helt okej - billigare än både Newark och Färöarna (de senaste två gångerna jag flög, o jag handlade taxfree båda gångerna). Den svenska kronkursen gör ju sitt till att pris i SEK är att föredra.
 

Thornado

Medlem
Verkar som att de börjat jobba på att tömma lagret nu. Ikväll från London till Arlanda så hade de erbjudandet "ta 3, betala för 2". Lite lockande hade det ju varit att skaffa 3 st Bose QC35II för totalt 5990 SEK (och sen sälja för 2500 per par eller så). Men orkade inte, och sannolikheten att de haft tre par ombord var väl ganska låg.
 

oxxax

Medlem
Verkar som att de börjat jobba på att tömma lagret nu. Ikväll från London till Arlanda så hade de erbjudandet "ta 3, betala för 2". Lite lockande hade det ju varit att skaffa 3 st Bose QC35II för totalt 5990 SEK (och sen sälja för 2500 per par eller så). Men orkade inte, och sannolikheten att de haft tre par ombord var väl ganska låg.

De körde 3 för 2 på en resa till San Francisco när det var "Black Friday", men de hade bara två lurar ombord.
 

Vax

Medlem
Vet inte hur många Orrefors iskuber jag har köpt de senaste åren. >20

Har varit en lagom give away på några resor nu.

Sedan har det varit rätt många flaskor öl också. Har ofta i business lyckats byta ut taxfree sortimentet till samma som serveras i business, så en o annan guldstaniol på flaskorna
 
Toppen