Senaste nytt

Tips på Sunday Brunch runtom i världen?

Per N

Medlem
Kan någon rekommendera ett bra Sunday brunch ställe med free-flow champagne i Singapore?

Vi hade en Sunday brunch på Ritz-Carlton Singapore i november förra året och det var fantastiskt!
Så, vi skulle vilja gå på något liknande i samma klass det här året men någon annanstans.
Tack på förhand!
Det finns flera som är bra, kika tex på St Regis
 

squeezen

Medlem
Shanghai: Finns en separat tråd redan: Champagne Brunch i Shanghai | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Bangkok: I princip alla 5 star hotell har väl. Har testat Anantara Siam och Erawan (hyatt).
Erawan var under akk kritik tycker jag medan Anantara var riktigt bra. Mer om den i mitt reportage här:
Semi live - i first till BKK via seoul | Sida 3 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

De hade olika bubbelpaket att välja på samt en bra mix av buffe samt beställningar på diverse portioner som då görs färskt.
 
D9AAE943-2FCA-446E-85EE-3320964198FA.jpeg

Jag anser att den absolut bästa champagnebrunchen just nu i Bangkok är den på Siam Kempinski med free flow Louis Roederer både brut och rosé .
Har avverkat ca 15 bruncher de senaste 10 åren i Asien.

Det finns allt där:)
 

Vojago

Medlem
Kan någon rekommendera ett bra Sunday brunch ställe med free-flow champagne i Singapore?

Vi hade en Sunday brunch på Ritz-Carlton Singapore i november förra året och det var fantastiskt!
Så, vi skulle vilja gå på något liknande i samma klass det här året men någon annanstans.
Tack på förhand!

Var på en trevlig Sunday Brunch på Equinox på Swissotel Stamford för tre år sedan där det var free flow Moet Rose 2006. Nu har de dock stängt Equinox och öppnat ett nytt ställe som heter Skai. Har inte provat men de kör också brunch

https://skai.sg/
 

Capa

Medlem
Några tips i Tokyo? Har kollat in ANA Intercontinental. Dock ingen brunch men trerättersmiddag med freeflow champagne i olika nivåer.
 
Toppen