Senaste nytt

Radisson New York - nytt hotell Times Square

ptotheg

Medlem
Jag vill säga att det inte är värt att bo på/vid Times Square. 10min extra tid att ta sig genom folkmassorna varje gång man ska till eller från hotellet. Hundratals personer ständigt med mobilkameror i högsta hugg för att fota. Det finns bra mycket andra hotell med bättre location som också ger poäng på Manhattan.
 

Agö

Medlem
Jag vill säga att det inte är värt att bo på/vid Times Square. 10min extra tid att ta sig genom folkmassorna varje gång man ska till eller från hotellet. Hundratals personer ständigt med mobilkameror i högsta hugg för att fota. Det finns bra mycket andra hotell med bättre location som också ger poäng på Manhattan.
Jag tror poängen med tråden är att det är/kommer att bli det enda Radisson-hotellet på Manhattan efter att Martinique stängde. Så det handlar nog snarast om uttag av poäng alt. intjäning av poäng inom aktuellt program.
 

mha321

Medlem
Jag vill säga att det inte är värt att bo på/vid Times Square. 10min extra tid att ta sig genom folkmassorna varje gång man ska till eller från hotellet. Hundratals personer ständigt med mobilkameror i högsta hugg för att fota. Det finns bra mycket andra hotell med bättre location som också ger poäng på Manhattan.
Som tur är så ligger det ju inte speciellt nära times Square :)
 

ptotheg

Medlem
Nej nu när jag faktiskt sökte fram det på kartan ser jag att det ligger tacksamt nära Penn faktiskt. Får jobba på relationen till times square ;)
 
Toppen