Senaste nytt

Plåta Boxen - mat i SAS Plus inom Europa

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gårdagens lunchkärra mellan Oslo och Heathrow, var en torr historia.

43EE1A36-04D5-4603-A28F-C06B3E77BB78.jpeg
6F7A3EC1-0926-4369-B5B9-B5954FC889F3.jpeg
 

Mag

Medlem
Det måste ju bli billigare för SAS, de behöver ju inte skicka med så många portioner för de flesta nekar ju. Stackars flygvärdinnor som måste försöka hålla skenet uppe när de delar ut detta.

Måste bli en bättring snart om jag ska fortsätta åka Plus i Europa. Blir menyerna i Business likadana på longhaul så har jag åkt med SAS för sista gången.
 

Attachments

  • IMG_6766.jpg
    IMG_6766.jpg
    54,5 KB · Visningar: 381

sandek

Medlem
Det måste ju bli billigare för SAS, de behöver ju inte skicka med så många portioner för de flesta nekar ju. Stackars flygvärdinnor som måste försöka hålla skenet uppe när de delar ut detta.

Måste bli en bättring snart om jag ska fortsätta åka Plus i Europa. Blir menyerna i Business likadana på longhaul så har jag åkt med SAS för sista gången.
Om alla ser till att klaga både till personalen samt även via klagowebben efter resa så kanske det kan bli ändring.
Varför åker ni SAS Plus på short haul?
 

mha321

Medlem
Och idag, med lite flyt, bättre utrymme. Tidigare var det ju tvärtom - då körde de snålt som attan med rader i Plus och luftigt i Go. Detta klagades det ju rejält på och det har faktiskt, tycker jag, blivit betydligt bättre.
Helt klart har det blivit mycket bättre på den punkten.

Om de nu bara kunde införa en *garanti* för seatblock på något sätt skulle det på de flesta resor vara good enough. Då visste man ju att man faktiskt fick plats att sitta och jobba på vägen och kunde planera det.
Svårt att argumentera emot att jobbet betalar. Däremot är det ju trist att någon betalar för det. ;)
Det enda jobbet är intresserat av att betala i det fallet är flexibilitet. Så finns det plus saver som alternativ så blir det antingen go eller annat bolag för då brukar vanlig plus vara för dyr. Men när det inte finns saver så kan man få en avbokningsbar biljett till betydligt bättre pris än många andra ställen.

Inte fan är det någon som betalar för maten, varken arbetsgivare eller privat. De måste väl ha något på de längre linjerna, men de kunde lika gärna lägga ner kuben helt och låta passageraren välja en macka av den typ de har I go. Färre olika saker att lasta borde vara billigare....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen