Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.

mika

Medlem
Hej från Finnair Platinum Wing på Helsinki-Vantaa. Råkade passera förbi just idag när den äntligen öppnades. Jag hade bara 15 minuter att kolla snabbt hur det ser ut (och ta litet champange på baren). Allt är ännu inte färdig men det här blir nog mycket bra. Det finns a la carte dining med bordservering, buffet dining, bemannad bar, bastu, fina vyer till plattan, ...
Platinum_Wing.JPG
 

Jönsson

Medlem
Hej från Finnair Platinum Wing på Helsinki-Vantaa. Råkade passera förbi just idag när den äntligen öppnades. Jag hade bara 15 minuter att kolla snabbt hur det ser ut (och ta litet champange på baren). Allt är ännu inte färdig men det här blir nog mycket bra. Det finns a la carte dining med bordservering, buffet dining, bemannad bar, bastu, fina vyer till plattan, ...
Visa bifogad bild 91683
Inte illa. Verkar lovande.
 

rob74

Medlem
Hej från Kiruna!
Då börjar resan till Norwich. Men först en dag i Stockholm, pga flygtiderna. Blir ett besök på Fjäderholmarna i eftermiddag/kväll.
Nu SK1045 till ARN!
 
Trevlig sjätte juni från SAS Guldlounge på ARN, påväg till Vilnius. För oss fiskallergiker (seriöst) erbjuds morötter, broccoli, gurka och potatissallad samt slät tomatsoppa. Enda dessert såhär på nationaldagen; en torr kaka. Under all kritik SAS! Tom lilla loungen på LPI har bättre utbud.

På besök i loungen idag är UD:s näst högsta chef kabinettsekreterare Karin Söder (S) som sågs besviket peta i den varmrökta laxsörjan...antagligen på privat resa eftersom hon inte använde VIP-terminalen.
 

Glenn E

Medlem
Hej från China Eastern måste ju vara flagship lounge på Shanghai Pudong flygplatsen terminal 1. Långweekend i Filippinerna på gång:)
Äntligen. Jag har varit i Kina sedan i februari.
Air China loungen är bättre.
Finns en del typisk kinesisk mat men liknar knappt en inte så bra lunch restaurang. Inga fönster och knapphändigt med drycker.
Men visst det funkar ändå och fåtöljerna är ju bekväma.
Nu ska jag flyga med China Eastern i Budimess klass i en A320. Nytt för mig så jag ser fram emot det.
Jag försökte ladda upp bilder fast det gick inte.
 

TjudöBoy

Medlem
Trevlig kväll från SAS Guldlounge på ARN, njuter av den underbara omtalade laxen i väntan på SK 4228 till Vasa. Fantastisk väder ute, synd att loungen inte har uteservering :D
Sitter här till ca. 22 så har ngn vägarna förbi hör av er om ni vill ha ”fika” kompis;), kan tyvärr ej gästa då jag redan gästat in dottern.
 

090034208

Medlem
Trevlig kväll från SAS Guldlounge på ARN, njuter av den underbara omtalade laxen i väntan på SK 4228 till Vasa. Fantastisk väder ute, synd att loungen inte har uteservering :D
Sitter här till ca. 22 så har ngn vägarna förbi hör av er om ni vill ha ”fika” kompis;), kan tyvärr ej gästa då jag redan gästat in dottern.
Välkommen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen