GOTBound
Medlem
Jag fick precis ett SMS från AMEX (jag har verifierat att det var från AMEX, så ingen scam) att min senaste faktura inte var betald; "Vi saknar din senaste inbetalning. För att undvika tillfälligt köpstopp, vänligen betala in aviserat belopp snarast. För aktuellt saldo, logga in på vår App".
Jag har betalt fakturan i sin helhet vi den e-faktura som skickats ut på förfallodagen, ett samtal senare till AMEX och de bekräftade att fakturan var betald. AMEX bad om ursäkt för SMS:et och sa att de måste gått iväg för tidigt, en heads up till övriga på forumet att det verkar blivit något fel med AMEX påminnelse SMS för obetald faktura även för oss som faktiskt betalt den.
EK
Jag har betalt fakturan i sin helhet vi den e-faktura som skickats ut på förfallodagen, ett samtal senare till AMEX och de bekräftade att fakturan var betald. AMEX bad om ursäkt för SMS:et och sa att de måste gått iväg för tidigt, en heads up till övriga på forumet att det verkar blivit något fel med AMEX påminnelse SMS för obetald faktura även för oss som faktiskt betalt den.
EK