Senaste nytt

Tjänstebilstråden

Sebastian.k

Medlem
Bokat provkörning av Tesla 3 i Sthlm, check!
Syfte, eventuell blivande tjänstebil, då autoplan utökar stallet.
Återkommer med ”recension”.
 

bhen

Medlem
Bokat provkörning av Tesla 3 i Sthlm, check!
Syfte, eventuell blivande tjänstebil, då autoplan utökar stallet.
Återkommer med ”recension”.
Provkörde Tesla3 i Usa för några veckor sen, instegsvarianten som just då hade prissänkts. En dröm, som att köra en iPhone kändes det som.

”Drive me to closest whataburger(texas)”, sen var det bara att luta sig bak och låta bilen göra resten inkl filbyten på interstaten. Härligt panoramatak också, för liten plats för oss så har fortfarande övertalningsproblem här hemma. KÖP!
 

Oscar1155

Medlem
Provkörde Tesla3 i Usa för några veckor sen, instegsvarianten som just då hade prissänkts. En dröm, som att köra en iPhone kändes det som.

”Drive me to closest whataburger(texas)”, sen var det bara att luta sig bak och låta bilen göra resten inkl filbyten på interstaten. Härligt panoramatak också, för liten plats för oss så har fortfarande övertalningsproblem här hemma. KÖP!

jag tycker det är synd att det inte är en "fastback" med coupe lucka som tex BMW´s GT line har, sån baklucka tycker jag är mest praktisk och snygg =)
Känns jobbigt att packa med en gammal sedan lucka.
 

Valley

Medlem
Provkört i3 igen och tror att det faktiskt är dags för ett litet byte.
Autowåx köpte in ett gäng och kör egen liten kampanj för privatleasing. Fr 3.600,-/mnd. 3000mil/3 år. Kan inte vara fel. Vi har väl inte kört våra "lillbilar" ens 1000mil/år de senaste 6-7 åren.
 

JohnR

Medlem
Blev lite illamående av allt Teslaprat*, så lägger ut en bild på min nya bil som jag hämtade ut i onsdags. Lite ot då jag köpte den privat men hoppas det går bra ändå.

Tänkte iaf lite på miljön och tog 5.3:an istället för 6.2

*Ta inte detta på för stort allvar ;)
 

Attachments

  • 5E10E206-8CBF-4092-976B-04864C804380.jpeg
    5E10E206-8CBF-4092-976B-04864C804380.jpeg
    147,3 KB · Visningar: 601
Toppen