Senaste nytt

Underhållande bilder relaterat till resande

83BAE42C-C1BB-4E10-B547-1F5E5EB44496.jpeg
 

Flying Finn

Medlem
Påträffade den här för ett par veckor sedan i Bend, OR.

Observera de svenska exportskyltarna och ramarna till registerskylten från WA: Factory Delivery Center. Någon har betalat extra för registernumret. :) Undrar om ägaren är en svensk emigrant eller så Volvo-fanatisk, att han har personligen hämtat bilen från Torslanda?

VXC90.jpg


Men den även en XC90 känndes liten på parkeringsplatsen i jämförelse med min Chevrolet-pickup. :cool:
 

MrRy

Medlem
Påträffade den här för ett par veckor sedan i Bend, OR.

Observera de svenska exportskyltarna och ramarna till registerskylten från WA: Factory Delivery Center. Någon har betalat extra för registernumret. :) Undrar om ägaren är en svensk emigrant eller så Volvo-fanatisk, att han har personligen hämtat bilen från Torslanda?

Visa bifogad bild 91300

När jag såg den här kommer jag ihåg att jag också fotat en XC90 med personlig skylt.

083CEB37-13AE-4C79-9DF1-06B9ED933210.jpeg


För13 år sedan utanför Savannah, GA.
 

FrontX

Medlem
Påträffade den här för ett par veckor sedan i Bend, OR.

Observera de svenska exportskyltarna och ramarna till registerskylten från WA: Factory Delivery Center. Någon har betalat extra för registernumret. :) Undrar om ägaren är en svensk emigrant eller så Volvo-fanatisk, att han har personligen hämtat bilen från Torslanda?

Visa bifogad bild 91300

Men den även en XC90 känndes liten på parkeringsplatsen i jämförelse med min Chevrolet-pickup. :cool:

Här hemma hade det ordet väckt anstöt :confused::D och inte blivit tillåtet som reg.skylt
 

Maja

Medlem
:) Undrar om ägaren är en svensk emigrant eller så Volvo-fanatisk, att han har personligen hämtat bilen från Torslanda?

Pratade med en kvinna i New York och hon berättade att hon och hennes man gjort en specialresa då de åkt till Sverige och hämtat hem en ny Volvo. Dels var bilen bra mycket billigare än om de köpt den i USA och sedan fick de även en helt gratis resa till Sverige och kunde göra en rundresa i Europa i princips helt gratis. Det ingick i bilköpet. Så vem vet, denna bil kanske är hämtat direkt i Sverige under liknande villkor?
 
Toppen