Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

M.K

Medlem
@gneken Grym info! Detta måste testas ikväll. :) Jag har bara gratis Visa än sålänge. Jag väntar in ett erbjudande innan uppgradering då jag verkligen gillar Revolut!
 

nonicoc

Medlem
Tillägg: Det gick bra att lägga till mitt fysiska Visakort, men mitt virtuella Visakort med samma BIN gick inte att lägga till.

Försökte också lägga till mitt virtuella kort i Wallet för Apple Pay, men det gick inte. Någon som vet varför/hur det går att lösa?
 

ekf

Medlem
Försökte också lägga till mitt virtuella kort i Wallet för Apple Pay, men det gick inte. Någon som vet varför/hur det går att lösa?
Jag lade till mitt fysiska Visa till min klocka och telefon i förmiddags, men nu på eftermiddagen när jag försökte samma procedur på min Ipad så funkar det inte. ”Felet” yttrar sig precis likadant som när jag försökt med de virtuella korten tidigare idag.
Kanske det är som det spekuleras på Revoluts forum, att de råkat släppa på lite för brett och sedan justerat ner vilka kort som passerar deras kontroll. Det var meningen att endast UK (och Frankrike?) skulle få det i våg 1 (början av juni) och övriga i våg 2 (slutet av juni)...
 

ekf

Medlem
Provade att försöka lägga till mitt fysiska Visa till Apple Pay på Ipaden igen, nu får jag ett annat fel än tidigare. I mina ögon tyder det starkt på att de släppte på något lite för tidigt...

7951C00D-CD69-4416-B591-CE96773FC478.jpeg
 

bstark

Medlem
Nu kunde jag lägga in mitt virtuella kort.
Ska bli intressant att testa detta lite mer nu med ett Visa kopplat som borde accepteras lite mer än Amex som var mitt enda kort i Apple pay tidigare.
 
Toppen