Senaste nytt

Avis kampanj 5000 poäng till Eurobonus. Boka 1 April - 31 Maj 2019

AtleFlyg

Medlem
Om ni kikar på fakturan från SAS Eurobonus Mastercard så står det att man får 5000 extrapoäng för en Avishyra om man betalar med SAS MC. Står inget om någon minimumlängd vad jag kunde se.
 

samet

Medlem
Jag har fått rätt 2 av 2ggr.

Däremot 10.000 kampanjen blev fel. Flera mail fram å tillbaka, sedan löste det sig.
 

Doctor-X

Medlem
Om man bokar nu och väljer att betala när man hämtar (”pay at rental station”) ut bilen i sommar. Gäller fortf kampanjen då?
Tänkte passa på att använda SAS MC Premium i sommar när de kör 30p i utländsk valuta.

Sen verkar inte ALI vara inkluderat vid ”betala nu” något som känns bra att ha i USA/Kanada nu när man inte betalar med AmEx Platinum.
 

Doctor-X

Medlem
Dum fråga kanske, men om man inte betalar med SAS MC, så borde man väl fortf. tjäna 4000p?
Insåg att Pay Later innebar att betala när jag lämnar tillbaka bilen och det blir inte förens 30aug och såldes har kampanjen slutat för sommaren med SAS MC.
 

PGillner

Medlem
Hyrde bil i USA (FL) mellan 8/4-16/4 och betalade med SAS MC... har ännu inte sätt några poäng. När förväntas jag få dem?
 

Jackie

Medlem
Det är min första gång som jag hyr hos AVIS
Någon som vet var man hittar CPN raden där man ska fylla i koden, kommer den i fjärde fliken?
 
Toppen