Senaste nytt

SAS Webshopping

Frisk78

Medlem
Någon som köpt prenumeration hundfoder Buddy Ugnsbakat hundfoder från Buddy med 100% Naturliga Ingredienser? Hur har det isf fungerat om man sedan vill säga upp prenumerationen? Kan man använda rabattkupong som dyker upp på deras sida eller får man inga poäng då?

Jag har handlat, men inte sagt upp prenumerationen, handlade för ca 2-3 veckor sedan. Inte fått några poäng reggade eller mejl om att dom är på väg. Enligt villkoren så kan man inte säga upp inom 1 månad för do får man inga poäng. För övrigt gillade inte voffsingen maten...
Rabattkuponger brukar inte fungera ihop med webbportalen så jag använde ingen sådan.
 

inka

Medlem
Jag har handlat, men inte sagt upp prenumerationen, handlade för ca 2-3 veckor sedan. Inte fått några poäng reggade eller mejl om att dom är på väg. Enligt villkoren så kan man inte säga upp inom 1 månad för do får man inga poäng. För övrigt gillade inte voffsingen maten...
Rabattkuponger brukar inte fungera ihop med webbportalen så jag använde ingen sådan.
Tack, ja då kanske man ska välja prenumeration med 8 veckors intervall första gången om det är så att hunden inte gillar så kan man avboka efter 1 månad.
 

Emil123

Medlem
Har köpt på portalen via hemmy, vidaXL, ellos, boka direkt alla kom snabbt in på ”poäng påväg” dock inte fått poängen ännu. Var någon som rekommenderade tidigare i tråden om boka direkt för klippning osv, funkade väldigt smidigt. Bra när sambo klipper/färgar för 2k+ :)

Tog även bjurfors-erbjudandet, var inga problem även fast jag flyttade in i nya lägenheten för 3v sen :)
 

Grensen

Medlem
Tips: Prenumeration hos Bookbeat ger 600p. Testade att signa en provprenumeration på 1 mån, återstår att se om poängen kommer även om provperioden sägs upp.
 
Snacka om skillnader i shoppen. Gjorde ett köp på Lyko ikväll. 30 min senare kommer ett mail från SAS, o vad bra att poängen registreras för en gångs skull tänkte jag, men de var bekräftelse på att poängen redan var överförda. Bland de snabbaste jag varit med om för en "vanlig" shop.
 
Toppen