Senaste nytt

Norwegian hyr in ”hjälp” för att klara flygningar utan 737 MAX

Kevinator

Medlem
4713FF09-51FF-4F2D-9C38-1D2B2B8EDBBC.jpeg
Hej imorse fick jag åka med en Norwegian 737-8 MAX från Arlanda till Landvetter. Trodde att alla de planen var fortfarande ”grounded”, uppenbarligen inte... Någon som vet mer?
 
  • Gilla
Reactions: Alf

fcx

Medlem
Sedan ett bra tag nu så har norsken hyrt in en Hifly A330 som kör Stockholm-Barcelona-Stockholm en gång om dagen och står stilla resten av tiden. Låter som en dyr lösning,
 

Agö

Medlem
Sedan ett bra tag nu så har norsken hyrt in en Hifly A330 som kör Stockholm-Barcelona-Stockholm en gång om dagen och står stilla resten av tiden. Låter som en dyr lösning,
Det är förmodligen Boeing som pröjsar kalaset.
 

Konto93

Medlem
Sedan ett bra tag nu så har norsken hyrt in en Hifly A330 som kör Stockholm-Barcelona-Stockholm en gång om dagen och står stilla resten av tiden. Låter som en dyr lösning,

Är tyvärr tvungen att åka med den till helgen, återkommer med rapport. Jag tror det är ca 3 år sedan jag åkte med Norwegian senast, vi får se hur denna lösningen med Hifly går.
 

Robert flysas

Moderator
De hyr in från Bulgarien, Rumänien och Spanien. De från öst är helt vita till färgen ( lätta att hitta på Flightradar24 då de har DY prefix) Smart Lynx heter ett bolag om jag inte minns fel.
 

NTA

Medlem
Är tyvärr tvungen att åka med den till helgen, återkommer med rapport. Jag tror det är ca 3 år sedan jag åkte med Norwegian senast, vi får se hur denna lösningen med Hifly går.
Kolla om du kan seata dig i främre delen. Ska tydligen vara en businesskabin.
 
Toppen